فیلم جدید توماس وینتربرگ برنده بهترین فیلم از جشنواره BFI لندن شد

فیلم جدید توماس وینتربرگ برنده بهترین فیلم از جشنواره BFI لندن شد

29 مهر 1399
۰ 293 بازدید

شصت و چهارمین جشنواره فیلم BFI لندن با همکاری American Express به صورت مجازی برگزار شد و با معرفی برندگان جوایز افتتاحیه مخاطبان مجازی LFF به کار خود پایان داد. امسال جایزه بهترین فیلم جشنواره با در اختیار داشتن همه فیلم های معاصر واجد شرایط به توماس وینتربرگ برای فیلم یک دور دیگر تعلق گرفت.

نام اصلی فیلم دانمارکی  Druk است اما با نام another round وارد جشنواره های جهانی شده است. فیلمی از توماس وینتربرگ ،یک فیلم تراژیکدی از سرکشی مشروبات الکلی و بحران میانسالی میان چند معلم دبیرستان است که بر اساس یک تئوری شبه علمی که می گوید اگر روزانه به میزان معینی نوشیدنی الکلی بنوشید زندگی شادتر و موفق تری خواهید داشت. در روز های اول همه آن ها از نتیجه این آزمایش احساس رضایت دارند اما رفته رفته با شکایت خانواده و اطرافیانشان رو به رو می شوند و دردسر های بزرگ و کوچکی را ایجاد می کنند. در ادامه فیلم سلامتی جسمی و روحی ، موقعیت شغلی ، روابط با خانواده شان نابود می شود و آن ها به افراد دائم الخمری تبدیل می شوند که زندگی شان رو به سیاهی است زیرا میزان مستی در جوانان با میانسالان متفاوت است و آن ها در معرض خطرات بیشتری نسبت به جوانان هستند.

فیلم قبلی وینتربرگ (شکار) به عنوان یکی از ۲۲ فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم کن ۲۰۱۲ انتخاب شد و او را برای دومین بار به کن آورد. نقش آفرینی مدس میکلسن بازیگر نقش اول مرد این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت. مدس میکلسن در آخرین اثر این کارگردان یعنی druk نیز نقش آفرینی کرده است.

شما می توانید فیلم Druk 2020 را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Druk 2020

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(