مهمترین فیلم های 2021 که نباید دیدنشان را از دست دهیم

بهترین فیلم های ۲۰۲۱ که نباید دیدنشان را از دست دهیم

26 بهمن 1399
۰ 3,920 بازدید

پس از گذراندن سالی پر هیاهو و سراسر استرس از وجود ویروسی منحوس و شوم که تمامی کشور های جهان را به تعطیلی کشاند، با آمدن سال  ۲۰۲۱ و اختراع واکسن این ویروس امید های زیادی به همه ی مردم بازگشته است. در سالی که تمامی سالن های سینمایی به عنوانی مکانی پر خطر برای شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا اعلام شد و همه ی سالن های سینمایی را به تعطیلی کشاند، حالا باید چشم انتظار اکران فیلم های هیجان انگیز زیادی بود. فیلم دوستان زیادی حدود یک سال است که می خواهند فیلم های جذابی که به دلیل پاندمی اکرانشان به تعویق افتاد را تماشا کنند. ما در این بخش از مقالات مووینه تلاش می کنیم تا مهمترین و مورد انتظار ترین فیلم های سال جدید را برای شما معرفی و بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

The King’s Man

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: سری فیلم های مرد پادشاه که از صفحات کتاب های کمیک ساخته شده توسط مارک میلار و دیو گیبونز نوشته و به تصویر کشیده شده است. این فیلم می تواند با تفنگ کارتونی و شوخ طبعی صریح ، موجب خنده و شادی شما نیز باشید. که این پیش درآمد با بازگشت رالف فاینس به عنوان بازیگر نقش اصلی ، کمی بازگشت به عقب باشد و گویا می خواهند از آینده این شخصیت اطلاعاتی به ما بدهد.

شما می توانید فیلم مرد پادشاه را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم The King’s Man 2021

 

The Unbearable Weight of Massive Talent

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: نیکولاس کیج بازیگر معروف هالیوودی چند سال گذشته را به بازی های عجیب و غریبی پرداخته است که گاهاً نتایج جالبی هم به دست آورده است. اما این متا کمدی ، کیج را در نقش خودش قرار داده و کیج در این فیلم خودش را بازی می کند اما کمی با ته مایه کمدی. حتی اگر کاملاً مضحک باشد ، کیج راهی پیدا می کند تا بتواند این فیلم را شگف انگیز کند.

 

مهمترین فیلم های 2021 که نباید دیدنشان را از دست دهیم

 

Nobody

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: “باب اودنیرکری که کاملا مانند جان ویک می شود” هاچ منسل ، یک مرد خانواده‌دار بی‌تکلف که در حین حمله‌ای به خانه‌اش از ترس به خود می‌لرزد. پس از این واقعه آتش اختلال روانی درونش دوباره تشدید می شود و او برای گرفتن انتقام یکی از مهارت‌های مرگبارش را به کار می‌گیرد ، اما این کار او خانواده‌اش را در معرض خطر بزرگ‌تری قرار می‌دهد.

 

Bob’s Burgers: The Movie

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: باب برگر جذاب و بی انتها از شبکه FOX تقریباً یک دهه است که پخش می شود ، بنابراین منطقی است که این مجموعه مانند فیلمهای کلاسیک انیمیشن The Simpsons و South Park ، از طرفداران بی شماری برخوردار است. خالق لورن بوچارد گفته است که این فیلم موزیکال خواهد بود ، بنابراین انتظار چند آهنگ عالی و البته برخی از شوخی بامزه همیشگی این خانواده جذاب انیمیشنی را داشته باشید.

 

Mortal Kombat

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: مورتال کومبت ، یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های ویدیویی که تاکنون ساخته شده است ، قبلاً در فیلم های سینمایی اقتباس شده است ، اما مدتی است که می گذرد و مردم خواستار بازگشت به هجده قلمرو هستند که شهروندان باید در آن بازی کنند. دوئل در مسابقات هنرهای رزمی برای تسخیر یکدیگر میان مبارزین جذاب می تواند این فیلم را به محبوب ترین فیلم سال برای اقشار نوجوان و جوان تبدیل کند.

شما می توانید فیلم مورتال کومبت را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم Mortal Kombat 2021

Fatherhood

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: کوین هارت در طول زندگی حرفه ای خود فرصت زیادی برای نشان دادن جنبه جدی خود پیدا نکرده است ، اما این درام ، اقتباسی از خاطرات نویسنده متیو لوگلین ، باید به این بازیگر فرصتی برای نشان دادن دامنه های جدید از خود بدهد  که به عنوان پدری که با یک ضرر دردناک دست به گریبان است باید با مشکلات رو به رو شود. پل ویتز کارگردان ، که کارگردانی داستان هیو گرانت درباره یک پسر در سال ۲۰۰۲ و کارگردانی کمدی جذاب ۲۰۱۵ مادربزرگ را برعهده داشت ، به وضوح می داند که در مورد داستان های خانوادگی چگونه عمل کند.

 

مهمترین فیلم های 2021 که نباید دیدنشان را از دست دهیم

 

Black Widow

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: تقریباً ۱۰ سال پس از آنکه مردم خواستار ساخت یک فیلم مستقل با حضور اولین زن انتقام جوی MCU شدند ، سرانجام قرار است این اتفاق بیوفتد. با قضاوت از تریلرها ، Black Widow به نظر خیلی سرگرم کننده و با تم جاسوسی، تیراندازی ، مشت زنی است. ناگفته نماند داستان بین جنگ داخلی و جنگ بزرگ اتفاق می افتد ، بنابراین ممکن است چهره های جدید هالیوودی زیادی را در این فیلم تماشا کنیم.

شما می توانید فیلم بلک ویدو را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم Black Widow 2021

Godzilla Vs. Kong

چرا باید این فیلم را تماشا ک نیم: سرانجام مسابقه طولانی مدت بین قدرتمندترین کایجو در سال ۲۰۲۱ آغاز می شود، زمانی که دو تا از بزرگترین هیولاهای تاریخ دنیای فیلم با یکدیگر می جنگند تا سرنوشت بشریت را مشخص کنند. انتظار بسیاری صحنه های اکشن، فراواقعی و هیجان انگیز را داشته باشید.

شما می توانید فیلم گودزیلا و کونگ را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم Godzilla vs. Kong 2021

Free Guy

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: این کمدی اکشن یک مرد با بازی رایان رینولدز را نشان می دهد که یک نقش اصلی در یک بازی کامپیوتری است اما این بازی قرار است توسط بنیان گزارانش تخریب شود. هنوز هم ، ترکیبی از شوخی های خنده دار و ماجراجویی احمقانه در سال های اخیر برای هر دو فیلم جومانجی کار کرده است ، بنابراین ممکن است در اینجا نیز کارساز باشد.

شما می توانید فیلم مرد آزاد را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم Free Guy 2020

SpiraL

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: یکی از مورد انتظار ترین فیلم ها برای افرادی علاقه مند به فیلم های ترسناک معمایی هستند. کارگردان این فیلم یعنی آقای دارن لین بوسمن، سکان دار سه فیلم قبلی Saw بود که به افسانه های پیچیده و تله های وحشتناک معروف بودند است. نکته ساموئل ال جکسون در آن حضور دارد  این می تواند یک غافل گیری برای این فیلم باشد.

شما می توانید فیلم اسپیرال را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم Spiral 2021

 

مهمترین فیلم های 2021 که نباید دیدنشان را از دست دهیم

 

F9

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: کارگردان بزرگترین اجرای فیلمهای سریع و خشن یک دور دیگر بازگشته است ، زیرا دام تورئو و خدمه اش بار دیگر با هم متحد می شوند تا در برابر یک نقطه ضعف خود مواجه شوند: خانواده خودش. بله ، انتظار می رود که باور کنیم وین دیزل و جان سینا در این فیلم با هم همدست می شوند. مهم برای تماشاگران فیلم سریع و خشن: HAN برگشته است.

شما می توانید فیلم سریع و خشن را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم F9 2021

Cruella

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: احتمالاً نیازی به داستان اصلی Cruella de Vil نداریم. اما استون بازیگر برنده اسکار را با لباس هایی که در این فیلم به تن دارد العاده احتمالا مورد تمسخر قرار خواهد گرفت. این مجموعه پیش درآمد در صحنه پانک دهه ۱۹۷۰ لندن به کارگردانی من ، کریگ گیلسپی ، تونیا ساخته شده است .

شما می توانید فیلم کرولا را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم Cruella 2021

Venom: Let there Be Carnage

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: تام هاردی در اولین فیلم Venom یکی از بازی های فوق العاده در هر فیلم ابرقهرمانی را انجام داده است ، بنابراین ما نمی توانیم صبر کنیم تا او را به عنوان ادی در سری جدید این نقش جذاب ببینیم.

 

Cinderella

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: کامیلا کابلو بازیگر نقش اصلی فیلم سیندرلا شد. یک فیلم سیندرلا با تم مدرنیزه شده و بازیگرانی همچون بیلی پورتر به عنوان مادرخوانده سیندرلا. مینی درایور در نقش یک ملکه و جان مولانی بله ، جان مولانی – به عنوان یک موش بازی می کند. سیندرلا یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخ است که هر چند وقت یک بار سری جدیدی از آن ساخته می شود.

 

مهمترین فیلم های 2021 که نباید دیدنشان را از دست دهیم

Dune

چرا باید این فیلم را تماشا کنیم: یکی از بزرگترین فیلم های فضایی که تاکنون نوشته شده این فیلم هیجان انگیز است –این فیلم را ازدست ندهید به خصوص اگر فیلم های با تم فضایی دوست دارید. تیموتی شلمن در نقش Paul Atreides ، پسر یک نجیب زاده که در آینده ای دور بر سیاره ادویه آراکیس حکومت می کند است ، او همچنین به عنوان Dune شناخته می شود ، جایی که پس از یک فاجعه خانواده اش را از دست داد و حالا باید برای یافتن سرنوشت خود به جنگ با ماسه ها برود. اسکار آیزاک ، با ریشی چشمگیر ، در نقش پدر پا بازی می کند و ربکا فرگوسن در نقش مادرش بازی می کند و تقریباً هر نقش مکمل را یک چهره معروف پر می کند.

شما می توانید فیلم دان را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود فیلم Dune 2021

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(