فیلم های که باید در دوره همه گیری ویروس کرونا تماشا کنید

فیلم های که باید در دوره همه گیری ویروس کرونا تماشا کنید

۰ 248 بازدید

ناگفته نماند که همه ما در دنیایی نامطمئن زندگی می کنیم. مطمئنا ، در گذشته موارد همه گیر دیگری وجود داشته است که اکثر جمعیت را از بین می برد و ما تصاویری از آن رکود بزرگ را دیده ایم. فیلم ها ی زیادی با موضوع همه گیری و تصاویر آخرالزمان وجود دارد که درباره آنچه فردا به ارمغان می آورد به ما هشدار می دهند. فراتر از فیلم های آخرالزمانی ، موارد دیگری وجود دارد که اطلاعاتی را در مورد آینده ویروس کرونا و قرنطینه به ما می دهند. با ما همراه باشید تا این فیلم ها مورد بررسی قرار دهیم.

 

Outbreak 1995   شیوع

فیلم راجع به شیوع ویروس منتقل شده در هوا است که از میمون نشات می گیرد. دهکده ها نابود می شوند ، شهرها با ایجاد هیستری گسترده با جنگ کاملاً آشنا بین علم و سیاست ، خاموش می شوند. در خلاصه داستان آمده: سال ۱۹۶۷ در یک اردوگاه سربازان مزدور، ویروسی مرگبار از قاره آفریقا وارد کشور آمریکا می‌شود و در ایالت کالیفرنیا شیوع پیدا می‌کند. در این شرایط، پزشکان ارتش ایالات متحده سخت تلاش می‌کنند که دارویی را برای ریشه‌کنی آن پیدا کنند.

 

I am Legend 2007   من افسانه ام

با دستیابی به موفقیت در تحقیقات سرطان ، آنچه به نظر می رسید یک درمان است ، یک ویروس جهش یافته تولید می شود که همه انسان ها را از بین می برد. با شیوع ویروس و متوقف شدن شهر نیویورک از سایر نقاط جهان ، یک دانشمند عقب می ماند و خود را وقف یافتن یک درمان می کند. در حالی که روزها ادامه دارد و او در خیابان با کسی غیر از سگش نمیتواند هم قدم شود. با شروع تاریکی ، جهش یافته ها در جزیره منهتن زنده می شوند و جان این دانشمند محقق را به خطر می اندازند.

 

فیلم های که باید در دوره همه گیری ویروس کرونا تماشا کنید

 

Cast Away 2000    دور افتاده

نشان دادن فردی که به تنهایی در یک جزیره با وسایل کمتری گیر کرده است و روز های تکراری را سپری می کند، به نظر می رسد برای این دوره خیلی مناسب باشد. بله ، یک کارمند فدرال اکسپرس از سانحه هواپیما جان سالم به در برد و اکنون خود را در حال مبارزه برای بقا در برابر فشارهای جسمی و روحی می بیند.  اکثر ما در خانه های خود قرنطینه شده ایم و با افراد محدودی در این دوره در ارتباط بوده ایم . در این فیلم نشان می دهد که شخصیت اصلی به دلیل تنهایی بیش از حدش در این جزیره با یک توپ والیبال هم صحبت می شود اما حالا چه کسی می داند که واقعاً همه پشت درهای بسته چه کاری انجام می دهند و چه “دوستان” جدیدی پیدا کرده اند.

 

Panic Room 2002  اتاق وحشت

اتاقی برای رفتن و پنهان شدن از دیوانگی های دنیا ممکن است همان چیزی باشد که اکنون به دنبال آن هستید. فیلم اتاق وحشت مطمئناً شامل هیچ جنگ ویروسی نمی شود ، اما این اتاق برای بدترین شرایط ساخته شده و برای زنده ماندن تا زمان حضور پلیس در انبار موجود است. با این وجود ، این فیلم نشان می دهد که باید در یک لحظه توجه برای حداکثر شرایط وخیم آماده باشید. اتاق وحشت در مورد جرم و جنایت و هوشمندی است ، اما همچنین تصویری وهم آور از گیر افتادن در خانه را نشان می دهد. گیر افتادن در اتاق های خانه مان را طی این یک سال همه گیری ویروس کرونا به طور حتم همه ما تجربه کرده ایم و به طور حتم دیدن این فیلم می تواند حس همزاد پنداری را در شما ایجاد کند.

 

فیلم های که باید در دوره همه گیری ویروس کرونا تماشا کنید

 

Snowpiercer 2013   برف شکن

مسافران یک قطار برف شکن که در قطاری در حال گردش در جهان منجمد هستند ، در اختیار یک شخص واحد هستند: کاپیتان. مسافران آخرین اتومبیل در حالی که دیگر نیازی نمی بینند تا برای زنده ماندن در این قطار زندان باشند دست به شورش می زنند.

شما می توانید سریال برف شکن را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود سریال Snowpiercer

 

Home Alone 1990   تنها در خانه

وقتی زندگی شمارا محدود می کند ، شما باید خود را سازگار کنید و این دقیقاً همان کاری است که کوین مک کالیستر پس از جا ماندن در خانه به تنهایی انجام می دهد. او فقط برای مواد ضروری به فروشگاه می رود ، مانند پنیر ماک ، مسواک ، مواد شوینده لباس و شیر. او سفارش می دهد و راه هایی برای سرگرمی در خانه خودش پیدا می کند. خوب ، کوین فقط بیست و سه ساعت در خانه تنها بود ، اما وقتی سن کمی داشته باشی ، این ساعات مثل دو ماه می گذرد.

 

The Voices 2014   صداها

همه چیز در زندگی عجیب و غریب می شود اگر شما نتوانید با انسان ها تعامل برقرار کنید. صداهای کمی ممکن است شروع به پیدا کردن درون سر شما کنند. در این فیلم ، کمی اوضاع شیطان و فرشته است که روی شانه های شما نشسته است ، اما به جای آنها گربه و سگ خانگی قرار گرفته اند. در خلاصه داستان آمده یک کارگر کارخانه که دارای بیماری روحی است، با سردرگرمی در نقش یک قاتل فرو می رود و توسط یک گربه سخنگوی بدذات و سگ سخنگوی نیک سرشتش، راهنمایی می شود.

 

فیلم های که باید در دوره همه گیری ویروس کرونا تماشا کنید

 

The Martian 2015  مریخی

وقتی صحبت از انزوا است ، فیلم مریخ یکی از بهترین موارد است. مطمئناً ، شاید کمی افراطی تر باشد که وضعیت خود را با یک فضانورد باقی مانده در مریخ مقایسه کنیم تا فقط با یک دوربین فیلمبرداری و برخی از موسیقی های قدیمی برای همراهی با او ، به زندگی خود ادامه دهد. می توان ادعا کرد که این معادل محدود شدن به خانه شما با یک سی دی تنها در دبیرستان و اولین تلفن دوربین دار است. با این حال ، ما می توانیم از “مریخی” که غذای خود را پرورش می دهد چیزی یاد بگیریم. وقتی سس گوجه فرنگی تمام شد؟ خوب ، آن وقت بود که همه چیز جالب شد. در خلاصه داستان فیلم آمده در ماموریتی در سیاره مریخ، فضانوردی به نام “مارک واتنی” در طوفانی سهمگین گرفتار میشود و بقیه تیم او را ترک می کنند. اما مارک جان سالم به در میبرد و میفهمد که در این سیاره تنها مانده است، او در حالی که منابع اندکی در اختیار دارد باید راهی برای مخابره با زمین پیدا کند تا زنده بماند.

 

Jurassic Park 1993  پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک در سال ۹۳ میلادی یک فیلم شگفت انگیز بود و حالا به یک فیلم کلاسیک تبدیل شده است. اکنون ، در حالی که دنیای بشر با یک ویروس میکروسکوپی می جنگد ، متوجه می شویم که باید به این فیلم دایناسورها و این درک که “طبیعت راهی پیدا می کند تا بر ما غلبه کند” توجه می کردیم. در این فیلم حیوانات یک پارک به کابوسی برای همه مردم تبدیل می شوند. موضوع بی شباهت به این دوران نیست. میلیون ها انسان تنها برای ویروسی که از یک حیوان منتشر شده در حال جنگیدن هستند.

 

فیلم های که باید در دوره همه گیری ویروس کرونا تماشا کنید

 

Contagion 2011   شیوع

این فیلم در اوایل شیوع ویروس کرونا بسیار مورد بازدید و توجه قرار گرفت اما چرا؟ استیون سادنبرگ گویا یک پیشبینی درست را به تصویر کشیده است، در این فیلمی زنی آمریکایی وقتی از سفر به چین بر می گردد دچار بیماری عجیبی می شود که بسیار شبیه سرماخوردگی است. در این فیلم همه موارد درست پیشبینی شده اند، شیوع ویروس از یک کشور شرقی، انتقال از خفاش و میزان شیوع بسیار سریع این ویروس که به یک باره همه دنیا را در بر می گیرد. این فیلم به طور حتم شمارا شوکه خواهد کرد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(