10 بهترین فیلم رایان رینولدز ، منتخب بینندگان

بهترین فیلم رایان رینولدز ، منتخب بینندگان

24 آذر 1399
۰ 2,077 بازدید

“من انتظار موفقیت را ندارم. من برای آن آماده می شوم. ” یکی از سخنان بازیگر هالیوودی یعنی رایان رینولدز، یک بازیگران متولد کانادا است. رینولدز در ونکوور، بریتیش کلمبیا متولد شد، آرزو داشت که در اوایل جوانی شروع به خودکفایی کند، نه اینکه خانواده یا زادگاه خود را رها کند، بلکه  دلش می خواست بتواند به سمت آرزوهای اش برود و هنرمند بزرگی شود. در شب اول حضور در این وادی و آمدن به آمریکا ماشین اش به سرقت می رود. آیا این اتفاق باعث شد شخصیت قهرمان نترس ما متوقف شود؟ در واقع نه تنها پس از چند ماه ، رینولدز در حال بازی در نقش های مختلف در سراسر شهر بود بلکه به یک فرد موفق تبدیل شده بود. پنج سال بعد ، او سرانجام با نامی شناخته شده در حال بازی در یک کمدی به نام Van Wilder: Party Liaison ، به عنوان نقش اصلی بود.

ما لیستی از ۱۰ فیلم برتر رایان رینولدز تهیه کرده ایم. همچنین باید بدانید که این فیلم ها از نظر منتخبان رتبه بندی شده اند.

 

Just Friends 2005   فقط دوستی

یکی از فیلم های کمدی خنده دار رینولدز ، این فیلم دنباله دارانه احمقانه رام برای نقش ساده لوحانه و مضحک وی در Waiting است که باعث می شود Just Friends یک نقطه درخشان در حرفه او باشد. یک داستان در مورد تجارب عشق و عاشقی در دوران دبیرستان که حالا پس از گذشت زمان همچنان قوت دارد. در خلاصه داستان آمده زمانی که کریس برای کریسمس به محل زندگی کودکی اش برمیگردد، به صورت اتفاقی با عشق دوران دبیرستانش یعنی جیمی که در آن زمان بهترین دوستش هم بود برخورد میکند.

 

10 بهترین فیلم رایان رینولدز ، منتخب بینندگان

 

The Nines 2007  رتبه های نه

فیلم هیجان روانشناختی و کمدی ، The Nines واقعاً مرز علمی تخیلی را رد می کند و با پیچ و تاب های داستان کمی بیش از حد پیش می رود. طرح ، اگرچه به اندازه کافی جذاب بود ، اما می تواند کمی مقداری کاهش یابد.. گرچه این فیلم همان چیزی نیست که جان آگوست کارگردان / نویسنده آن را تصور می کرد ، رینولدز واقعاً کمک می کند تا شخصیت ها به هم پیچیده شوند و خطوط داستانی گیج کننده ای را پشت سر بگذارند. به طور کلی ، این فیلم برای یک ویژگی دوگانه ذهنی در شب بسیار مناسب است. در خلاصه داستان فیلم آمده یک بازیگر آشفته ، یک مجری تلویزیون ، و یک طراح بازیهای رایانه‌ای ، راه زندگی مرموز و در هم پیچیده‌ی‌شان را پیدا می‌کنند.

 

Life 2017   زندگی

یک پروژه علمی-تخیلی و ترسناک ، زندگی پیش فرض خدمه ای را می گیرد که در فضا گیر می کنند. رایان رینولدز با کشف شواهدی از حیات فرازمینی در مریخ ، به خدمه پیوست ، اما این استقبال دوستانه ای نیست که آنها امیدوار بودند. رینولدز با همکاری گروهی از بازیگران توانمند و متعهد به ژانر ، صحنه ای فراموش نشدنی مهیج ارائه می دهد که فیلم را به سمت لحظات هیجانی ترسناک می کشاند. در کنار ریلوند جیک جیلنهال و هیروکی سانادا بازی می کنند.

 

The Voices 2014   صداها

در این کمدی سیاه که به طرز شگفت آوری نادیده گرفته شد ، رینولدز مظهر یک انسان روانی با نگاه و رفتار کودک مانند است که فقط می خواهد زندگی خود را فارغ از اختلالات بگذراند. این فیلم پر از لحظاتی  ناراحت کننده و اما در عین حال کمدی است.  با همه چیزهایی که این فیلم ارائه می دهد ، رینولدز با ساخت این شخصیت و تبدیل شدن به رایان رینولدز جامعه شناس آن را به خوبی اجرا می کند.  در خلاصه داستان فیلم آمده یک کارگر کارخانه که دارای بیماری روحی است، با سردرگرمی در نقش یک قاتل فرو می رود و توسط یک گربه سخنگوی بدذات و سگ سخنگوی نیک سرشتش، راهنمایی می شود.

 

10 بهترین فیلم رایان رینولدز ، منتخب بینندگان

 

Mississippi Grind 2015 می سی سیپی گریند

رایان رینولدز یک قمارباز  است که قمارباز مرموز دیگری (بن مندلسون) را شیفته خود می کند ، و برای فرار از مشکلات رو به وخامتی که به وجود می اید،  آن ها محبورند سفری را با هم شروع کنند. فیلمی پر سر و صدا و در عین حال برازنده و در حالی که دروغ ها بیشتر می شود ، شخصیت ها را نسبت به یکدیگر روشن تر می کند. Mississippi Grind که برای یک مخاطب معمولی فیلم کمی کند است.  یک درام رئالیستی است که اگر می خواهید  همه چیز را از ذهن یک معتاد نگاه کنید ، فیلم خوبی است.

 

Definitely, Maybe 2008   قطعا، شاید

داستان تأثیرگذار با بازیگران ستاره است که یک قطعه خلاقانه از ژانر rom-com را ارائه می دهد. ما زندگی عاشقانه رایان رینولدز تقریباً طلاق گرفته را بررسی می کنیم ، در حالی که او برای دخترش (ابیگیل برسلین) نحوه آشنایی او و مادرش را توضیح می دهد. این فیلم پر از لحظات دلسوزانه صمیمیت و آسیب پذیری است که همه شخصیت ها دقیقاً در آن جا می شوند. ما این را یک نقش از معمولی رینولدز نمی نامیم ، اما هنوز همان رایانی است که ما می شناسیم و دوستش داریم در این فیلم وجود دارد که به جذابیت ها و ارزش های فیلم افزوده.

 

Pokemon: Detective Pikachu 2019  پوکمون

فیلم زیبا ، خنده دار و جذاب است که می تواند شمارا برای مدتی از حال و هوای کمی تلخ این روزها دور کند.  هنگامی که یک مرد جوان موظف به دوستی با یک پیکاچو (رینولدز) می شود ، متوجه می شود که این موجود کوچک نه تنها می تواند صحبت کند بلکه می تواند پدرش را به کمک او پیدا کند.. بازیگر سوپراستار ما با حمل اکثریت کمدی ، با موفقیت صداپیشگی های خود را به نمایش می گذارد.

 

Buried 2010  دفن شده

با احتساب اجرای رایان رینولدز به تنهایی ، Buried یک تریلر کلاستروفوبیک با یک فرض اصلی است که موفق می شود مخاطب را در اضطراب و گیجی خود غرق کند. بدون هیچ توضیحی و در تاریکی مطلق ، رایان رینولدز گروگانی است که با اشیا بسیار کمی و تصادفی که در اختیار دارد ، در صحرا زنده به گور می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، پل کانری یک راننده‌ی کامیون که به استخدام یک شرکت پیمانکاری در آمده است ، پس از اتفاقاتی او خود را دفن شده در یک تابوت می‌بیند و باید پیش از اینکه اکسیژن موجود تمام شود خود را نجات دهد.

 

 Deadpool 2016   ددپول

این تجربه سینمایی پر از وقفه های دیوار چهارم ، فیلم نامه درخشان و تصویری باشکوه از شخصیت ساده ای است که همه به عنوان قهرمان عجیب مارول می شناسند. هنگامی که رایان رینولدز مزدور سابق مبتلا به سرطان تشخیص داده می شود ، تحت یک آزمایش تجربی قرار می گیرد که باعث بازسازی و به طور کلی شکست ناپذیر شدنش می شود ، اما این اتفاق هزینه های زیادی را در پی دارد.

 

10 بهترین فیلم رایان رینولدز ، منتخب بینندگان

 

Deadpool2  ۲۰۱۸   ددپول۲

برای اطلاعات بیشتر ، Deadpool 2 یک احیای باشکوه یک اقتباس بی نظیر از فیلم ابرقهرمانی است که هیچ موضوع حساسی را بی تأثیر نمی گذارد ، و باعث می شود هر مرجع مبهمی را که ممکن است درک کنید. این فیلم شخصیت های قرمانانه مارول را به طرز خنده داری مورد تمسخر قرار می دهد. این فیلم ها احتمالاً بزرگترین دستاورد کارنامه رویایی رایان رینولدز است زیرا او سخت برای آنها جنگید و شخصیت کتاب کمیک را با خیالی آسوده مجسم می کند گویی که برای این نقش ساخته شده است.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(