مهم ترین فیلم های کمدی 2021 که حتما باید تماشا کنید

مهم ترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱ که حتما باید تماشا کنید

7 بهمن 1399
۰ 4,651 بازدید

پس از گذارندن یک سال پر استرس بدون شک تماشای فیلم کمدی می تواند بهترین گزینه باشد. سال ۲۰۲۱ با امید های فراوانی آغاز شد که مهمترین آن ها اختراع واکسن کرونا بود که روحیه تازه ای به مردم جهان بخشید. با توجه به تعطیلی سینما های سراسر جهان در سال منحوس ۲۰۲۰ با توجه به همه گیری ویروس کرونا، سال ۲۰۲۱ با هجوم بهترین فیلم هایی که قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود رو به رو شده است و خبر خوش برای فیلم دوستان این است که هر هفته و هر ماه یک فیلم جذاب و با ستارگان بی شمار اکران خواهد شد که مطمئنا فیلم دوستان را به وجد خواهد آورد. ما در این بخش تصمیم داریم تا بهترین فیلم های کمدی ۲۰۲۱ را بررسی کنیم پس با ما همراه شوید.

 

Coming2america    آمدن دو نفر به آمریکا

چیزی شبیه ۳۳ سال از فیلم آمدن دو نفر به آمریکا می گذرد و حالا دنباله ای برای آن فیلم ساخته شده که بی شک می تواند خاطرات زیادی را برایمان زنده کند. در ماه مارس ، ادی مورفی و آرسنیو هال در صفحه نمایش بزرگ آمدن دو نفر به آمریکا می آیند که این امر نظر ما را به شاهزاده آکیم جوفر جلب خواهد کرد.

شما می توانید فیلم آمدن دو نفر به آمریکایی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Coming 2 America 2020

مهم ترین فیلم های کمدی 2021 که حتما باید تماشا کنید

 

The Unbearable Weight of Massive Talent    وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم

بیایید سعی کنیم و این موضوع را روشن کنیم: نیکولاس کیج در یک فیلم بازی می کند در نقش خودش ، اما این یک فیلم زندگی نامه ای نیست. این فیلم براساس داستان واقعی نیست ، اما قرار است برخی از بهترین شخصیت های کیج را که سال های گذشته بازی کرده بازگرداند و دوباره توسط کیج بازی شود. یک اثر کمدی که بسیاری از منتقدان و مخاطبان منتظر تماشای آن هستند.

 

Marry Me    با من ازدواج کن

تا به حال دیده اید که غریبه ای به شما بگوید “با من ازدواج میکنی؟” برای تماشا این صحنه دیدن این فیلم کمدی جذاب را از دست ندهید. این اتفاق وقتی می افتد که آن رویا محقق شود. جنیفر لوپز و اوون ویلسون در این فیلم نقش یک هوادار (ویلسون) بازی می کنند که وقتی یک ستاره پاپ (لوپز) درخواست او می پذیرد غافل گیری عجیبی برایشن اتفاق می افتد.

 

مهم ترین فیلم های کمدی 2021 که حتما باید تماشا کنید

 

Free Guy    مرد آزاد

می دانید قرار بود که در ابتدا این فیلم اکشن کمدی با بازی رایان رینولدز در مورد مردی که گرفتار یک جهان بازی ویدیویی شود که اورا کنترل می کند و در سال ۲۰۲۰ عرضه شود. این فیلم قرار بود در ماه دسامبر ۲۰۲۰ به نمایش در بیاید. در خلاصه داستان آمده یک کارمند بانک در می‌یابد که در واقع کاراکتری در یک بازی ویدئویی به نام فری سیتی است که قرار است به زودی از کار بیفتد اما او در همین حین عاشق یکی از کارکتر های ان بازی می شود که برای یودن با او تلاش می کند تا بتواند خودش را از نابودی نجات دهد.

شما می توانید فیلم مرد آزاد را به صورت رایگان در مووینه تماشا و یا دانلود کنید: دانلود فیلم Free Guy 2020

 

Cruella    کرولا

اما استون در نقشی عجیب و غریب و کمدی بازی می کند که به طور حتم طرفدارانش را به وجود می آورد. داستان درباره دختری جوان به نام استلا می باشد که یک طراح مد است و قصد دارد در کارش پیش رفت کند اما اتفاقات جذابی در این مسیر برایش می افتد.

 

Ghostbusters: Afterlife    شکارچیان شبح: بعد از زندگی

داستان در مورد نقل مکان خانواده ای به یک مکان جدید است که در آنجا با ارواحی روبه رو می شوند که با پدربزرگشان در ارتباط است و از اینجاست که این خانواده چیزهای زیادی در مورد خود خواهند دانست. این فیلم با بازی مکیین گریس به طرو حتم یکی از کمدی های جذاب سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

شما می توانید فیلم شکارچیان شبح: بعد از زندگی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Ghostbusters: Afterlife 2021

 

In The Heights    در ارتفاعات

اولین فیلم موزیکال موفقیت آمیز Lin Manuel Miranda بالاخره دنباله ای برای آن اثر ساخت. این فیلم-موزیکال که در محله واشنگتن هایتس در شهر نیویورک ساخته شده است به طور حتم اوقات شاد و سرگرم کننده ای را برای مخاطبان ارمغان خواهد آورد. فیلم سه روز در جامعه آمریکایی دومنیکن، که قرار بود سال گذشته اکران شود ، در ژوئن سال جاری میلادی آغاز به کار می کند.

 

Space Jam2    جام جم ۲

از نظر فنی این فیلم، فرمت مشابه سری اول را دنبال می کند ، اما به جای مایکل جردن ، لبرون جیمز وارد کار می شود تا راه خود را در دنیای باگ بنی و دوستانش ادامه دهد. به طور حتم این انیمیشن برای علاقه مندان به بسکتبال یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

 

مهم ترین فیلم های کمدی 2021 که حتما باید تماشا کنید

 

Jackass4    الاغ نر

جک اس چهارمین قسمت را می سازد و اثبات می کند سه بار ساختن سری آن برای طرفداران این فیلم راضی کننده نبوده است. پس از ده سال ، خدمه جک اس برای آخرین جنگ صلیبی خود بازگشتند و اتفاقات جالبی برایشان می افتد که می تواند شگفت زده تان کند و خنده را به باز هم به لبتان بیاورد.

 

West Side Story     داستان سمت غربی

بازسازی پر زرق و برق استیون اسپیلبرگ از این فیلم موزیکال کلاسیک سرانجام زمستان سال ۲۰۲۱ در سینماها به نمایش در خواهد آمد ، با انسل الگورت و راشل زگلر که در قرن بیست و با برداشت از نسخه اصلی برنشتاین و ساندهایم ایفای نقش می کنند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(