تنت بیش از 53 میلیون دلار در هفته اول اکران بین المللی خود بدست آورد

تنت بیش از ۵۳ میلیون دلار در هفته اول اکران بین المللی خود بدست آورد

10 شهریور 1399
۰ 112 بازدید

نولان حتی با وجود پاندمی ویروس کرونا توانست رقم جالب توجه ۵۳ میلیون دلاری را از فروش فیلم جدیدش در هفته اول اکران بدست آورد.

فیلم tenet که در ژانر علمی تخیلی است توانست مخاطبان زیادی را حتی با وجود این ویروس منحوس به سینما بکشاند. Tenet در بریتانیا با ۷.۱ میلیون دلار فروش داشت که یک رقم به نسبت قابل توجه ای است. «تنت» در آخر هفته در ۴۱ بازار بین‌المللی پخش شد که از جمله آن‌ها می‌توان از فرانسه (۶.۷ میلیون دلار)، کره (۵.۱ میلیون دلار) و آلمان (۴.۲ میلیون دلار) نام برد. حالا باید دید با اکران این فیلم در چین به تاریخ روز چهارم سپتامبر، رقم فروش تا چه میزان بالا خواهد رفت.

این خبر رو از دست نده:فیلم بازان چشم انتظار فیلم TENET کریستوفر نولان

تنت بیش از 53 میلیون دلار در هفته اول اکران بین المللی خود بدست آورد

فروش جالب توجه فیلم TENET بر پرده آی مکس

پرده آی مکس نوعی پرده سه بعدی است که بینندگان را می تواند بیشتر تحت تآثیر فیلم قرار دهد.فروش فیلم تنت با پرده آی مکس بیش از ۵ میلیون دلار بوده است که در نوع خود جالب توجه بوده است.

 

دوران پاندمی و وضعیت اکران سینماهای جهان

با توجه به اینکه در دوران پاندمی ویروس کرونا تمام سینما های جهان با محدودیت های خاصی رو به رو شده اند و حتی مردم تمایل چندانی ندارند در فضای سر بسته آن حضور پیدا کنند. فیلم جدید نولان توانسته است رکورد جدیدی را در این بخش ثبت کند و پرفروش ترین فیلم اکران شده در دوره پاندمی شناخته شود. فروش این فیلم به نسبت اکران فیلم های دیگر نولان که در دوره پاندمی نبوده اند بسیار کم است اما این آمار و رکورد ها با وجود همه گیری ویروس کرونا است که توانسته است نظر فیلم دوستان و منتقدان زیادی را به خود جلب کند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(