فیلم Tenet پادشاه گیشه انگلستان و ایرلند

فیلم Tenet پادشاه گیشه انگلستان و ایرلند

10 مهر 1399
۰ 165 بازدید

تنت ساخته کریستوفر نولان برای پنجمین هفته متوالی بر گیشه انگلیس و ایرلند حکمرانی کرد و طبق آمار نهایی سایت Comscore  ، فروش آن به ۶۴۸،۵۱۷ پوند (۸۳۱،۴۷۰ دلار) از ۵۶۹ سالن سینما بوده است. کمپانی برادران وارنر با فیلم دیگر خود Bill & Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز ۲۱۵،۷۹۰ پوند (۲۷۸،۰۳۶ دلار) از ۵۵۹ سایت با مبلغ ۸۳۴،۹۸۱ پوند (۱،۰۷۰،۹۳۹ دلار) دریافت کرد. جمعه تعداد زیادی اکران از جمله برنده Malou Reymann در روتردام “یک خانواده کاملاً عادی” از Modern Films را شاهد خواهیم بود. “گربه ها و سگها: پنجه ها متحد می شوند” از برادران وارنر ، سومین فیلم این حق است که در هفته آتی می تواند گیشه راب دست بگیرد. “زیبایی ابدی” فیلم تحسین شده کریگ رابرتز، با بازی سلی هاوکینز و بیلی پایپر نیز از این هفته وارد سالن های سینما می شود.

شما می توانید فیلم tenet را به صورت رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Tenet 2020

فروش ناامید کننده فیلم تنت در گیشه آمریکا

فیلم tenet  در گیشه آمریکا با فروش ناامید کننده ای رو به رو شد. با وجود فروش فوق العاده این فیلم در اروپا حتی با وجود پاندمی کرونا اما در آمریکا فیلم جدید کریستوفر نولان نتوانست مردم را به سینما ها جذب کند. با توجه به اینکه بیشترین تعداد بیماران و کشته شده های ویروس کرونا در آمریکا است تعدا محدودی از سینما ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده اند و همین مورد می تواند یکی از دلایل فروش نرفتن بلیت های سینمایی در آمریکا باشد.

بودجه ی سرسام آور برای ساخت فیلم tenet

هیچ کس به جز کریستوفر نولان نمی تواند تهیه کنندگان را برای ساخت فیلم های پر هزینه قانع کند. فقط نولان می توانست برای فیلمنامه چنین فیلمی بودجه میلیون دلاری بدست آورد. در هر قسمت از این فیلم مجلل، آنقدر پول خرج شده است که صحنه ای که در آن میله های طلا به طور واقعی روی باند فرودگاه ریخته می شوند یکی از نمونه های آن هستند. هواپیما و ساختمان هایی که به صورت کاملا واقعی سوزانده و نابود می شوند، از جمله صحنه هایی هستند که در ازای آن مبالغ هنگفتی خرج شده است. فیلم تنت روایت گر جاسوسی است که برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم و نابودی جهان توسط بشر از زمان آینده به گذشته آمده است که جلو این اتفاق را بگیرد. صحنه های فیلم اکشن علمی تخیلی تنت از جمله نقاط قوت آن هستند و به قدری با ظرافت مثال زدنیه نولان ساخته شده اند که می تواند بینندگان را بر جایشان میخکوب کند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(