سیلوستر استالونه در فیلم جوخه انتحار2 بازی خواهد کرد

سیلوستر استالونه در فیلم جوخه انتحار۲ بازی خواهد کرد

28 آبان 1399
۰ 578 بازدید

به گفته کارگردان مستقل دنباله ، جیمز گان ، سیلوستر استالونه در حال پیوستن به گروه بازیگران فیلم “جوخه انتحار” است. نماینده ای از استالونه نیز خبر را تأیید کرد. گان روز شنبه برای اعلام این خبر به اینستاگرام رفت و در مقابل یک عکس سلفی از او و استالونه نوشت: “همیشه کار با استالونه را دوست دارم و کار امروز ما در #TheSuicideSquad نیز از این قاعده مستثنی نبود. علی رغم اینکه اسلی یک ستاره برجسته سینما است ، اکثر مردم هنوز تصور نمی کنند که این مرد چه بازیگر شگفت انگیزی است. “هنگامی که یکی از طرفداران در نظرات(کامنت) پرسید آیا این بدان معناست که استالونه عضوی از این فیلم شده است؟ ، گان پاسخ داد: “بله”. گان پیش از این گفته بود که فیلمبرداری در ماه فوریه به پایان رسیده است ، بنابراین هنوز مشخص نیست که استالونه در چه حدی قرار در این فیلم ایفای نقش کند.

شما می تواندی فیلم جوخه انتحار را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Suicide Squad 2021

استالونه بعداً با انتشار عکس، این خبر را در اینستاگرام خود تأیید کرد: ”همکاری با این کارگردان خارق العاده در این پروژه حیرت انگیز ، این سال را به یک سال شگفت انگیز تبدیل کرده است. من یک مرد بسیار خوش شانس هستم که با چنین استعدادی همکاری می کنم. ”

سیلوستر استالونه در فیلم جوخه انتحار2 بازی خواهد کرد

“جوخه خودکشی” گان در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ اکران می شود و در آن بازیگرانی همچون مارگوت رابی ، ادریس البا ، جان سینا ، جوئل کینامان ، پیتر کپالدی و ویولا دیویس حضور دارند. گان ، که فیلمنامه را نیز نوشت است ، از کمیک های “جوخه خودکشی” دهه ۸۰ الهام گرفت و شخصیت های جدید را در خط داستانی گنجانده است. استالونه قبلاً با گان در “نگهبانان کهکشان جلد ۲” کار کرده بود ، در این فیلم او نقش استاکار اوگورد را بازی می کرد ، که تبدیل به قهرمان استار هاوک شد.

 

پیش از انتشار آن فیلم دنباله ای برای فیلم “جوخه خودکشی” محصول ۲۰۱۶ به کارگردانی دیوید آیر اعلام شد. با این حال ، آیر این پروژه را در دسامبر ۲۰۱۶ ترک کرد تا در یک فیلم “Gotham City Sirens” کار کند. برادران وارنر در سپتامبر ۲۰۱۷ کارگردان “راه بازگشت” گاوین اوکانر را استخدام کرد ، اما او با استناد به تفاوت های خلاقانه از فیلم جدا شد. گان برای کارگردانی “جوخه خودکشی” در ژانویه ۲۰۱۹ انتخاب شد و قرار داد خودش را امضا کرد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(