نقد و بررسی فیلم the invisible 2020

نقد و بررسی فیلم the invisible Man 2020

28 آبان 1399
۰ 177 بازدید

داستان کلاسیک H.G. Wells بازسازی مدرنی به دست می آورد که به نوعی از همه مشکلات گریبانگیر فیلم های مشابه پرده برمیدارد. الیزابت ماس ​​در نقش یک زن که قصد فرار از دوست پسر متخلفش را دارد، برای اینکه بداند تحت تعقیب است یا نه کار فوق العاده ای انجام می دهد. مرد نامرئی، یکی از بهترین فیلم های ترسناک “استودیویی” در سال های اخیر است. بازی شگفت انگیز الیزابت ماس در این فیلم این نوید را می دهد که وی ممکن است نامزد و یا برنده جایزه اسکار برای این فیلم باشد.

 

شما می توانید فیلم مرد نامرئی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Invisible Man 2020

فیلم در همان سکانس اول ترس نارمئی را به جانمان می اندازد. شروع فیلم و کشمکش های داستان به قدری خوب است که احتمالا کارگردان و نویسنده کار یعنی: لی وانل را نامزد دریافت جوایز زیادی خواهد کرد. در “مرد نامرئی” ، به صورت ترسناک و پیچیده آسیب های خاموش یک زن را از یک رابطه ناطلوب مشاهده کنید. مردی خودخواه که به دلیل عشق زیاد ،حتی قدرت فکر کردن را از همسر خودش می گیرد و این زن با تمام قوایش تلاش می کند تا از دست او نجات پیدا کند.

 

فیلم برداری فوق العاده

در تمامی صحنه ها گویا ما نیز به عنوان شخص ثالث در آن سکانس ها قرار داریم و به قدری با تحرکات دوربین حس ترس، خشم و دیوانگی از شخصیت اصلی فیلم یعنی الیزابت ماس به ما انتقال پیدا می کند که باعث می شود در طول فیلم حتی کمتر پلک بزنیم. تأکید نابخشودنی بر احساس خشونت آمیز و ترس در لنزهای استفان دوشیو با حرکت دوربین زیبا و هوشمندانه در اتاق خواب ها ، اتاق زیر شیروانی ، رستوران ها و عمارت های خلوت تکان دهنده است. یک نقطه ثابت وجود دارد: تمرکز هوشیارانه بر انزوای سیسیلیا(الیزابت ماس).

 

نقد و بررسی فیلم the invisible 2020

 

موضوع تسکین دهنده این است که کارگردان ما را در حالت سرگشتگی در مقابل هیجان متوسط ​​، سبک زیبا و جذاب خود رها نمی کند. ما سسیلیا (الیزابت ماس) را باور می کنیم ، وقتی دیگران از این کار امتناع می ورزند و در عوض سلامت عقل او را زیر سوال می برند. (مطمئناً ، “زن دیوانه ای که هیچ کس به او گوش نخواهد داد” یک کلیشه است که مدتها مورد سو استفاده قرار گرفته است ، اما مطمئن باشید در داستان وانل ، این اشکال طراحی شده در نهایت منجر به نتیجه گیری عمیق می شود. ما چیزی قدرتمند و آسیب پذیر را در او تشخیص می دهیم ، نزدیک به سارا کنر از “نابودگر” از نظر روح ، هنگامی که او با زور از میدان جنگل(منزل همسرش) فرار می کند تا از شریک بی رحم خود آدریان (الیور جکسون-کوهن) فرار کند ، توسط خواهرش آلیس (هریت دایر) به مکان امنی می رود و کنار بهترین دوست دوران کودکی خود جیمز (الدیس هاج) – پلیس باهوشی که با دختر نوجوان خود سیدنی (استورم رید) زندگی می کند و آرزو دارد به یک مدرسه طراحی که می توانند برود زندگی می کند.

 

سسیلیا در ابتدا به شدت از بیرون رفتن می ترسد و دو هفته خودش را در خانه قرنطینه می کند. هنگامی که همسر پولدارش یعنی آدریان دست به خودکشی می زد ، آزادی خود را پس می گیرد ، حداقل برای مدت کوتاهی.  سسیلیا با پولی که از آدریان به او رسیده بود دختر دوستش را حمایت می کند تا وارد بهترین کالج در ررشته مورد علاقه اش شود. همه چیز به خوبی پیش می رود تا اینکه او متوجه می شود همسرش به صورت نامرئی در خانه محل سکونتش وجود دارد بدین ترتیب ، سسیلیا به زودی قطعات این پازل را کنار هم قرار می دهد ، و کشف می کند که آدریان لباس نامرئی اختراع کرده است ، واقعیتی که او نمی تواند برای کسی ثابت کند. چاقوهای شناور ، روکش های کشیده شده و ردپاهای وهم آور سیسیلیا را دیوانه می کند.

 

ستاره بی چون چرای فیلم، الیزابت ماس

ستاره بازیگری معاصر دارای عناصر قهرمانان غیرقانونی صفحه فیلم های “بوی او” و “شرلی” در صحنه های این فیلم وحشتناک بازیگری بی نظیرش را به رخ می کشد. در حالی که سسیلیا(الیزابت ماس) که با ناسازگاری یک مرد نامرئی که زندگی اش را تباه کرده می جنگد با شجاعت تمام تلاش می کند از دست وی خلاص شود. ماس همچنان آنچه را که ما از شخصیت های زن طلب می کنیم ارائه می دهد: نوع پیچیدگی و در عین حال روحیه محکم بسیاری از ابرقهرمان های زن را نشان می دهد. فیلم نامه وانر به الیزابت ماس این اجازه را داده است خشم، ترس، عشق و دیوانگی را به خوبی به نمایش به بگذارد و یک زن که توسط همسرش مورد آزار اذیت بوده را به تصویر بکشد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(