نقش متفاوت رامی ملک در فیلم زمانی برای مردن نیست

نقش متفاوت رامی ملک در فیلم “زمانی برای مردن نیست”

14 آبان 1399
۰ 469 بازدید

باید گفت هفت ماه از اکران فیلم “زمانی برای مردن نیست” فاصله داریم و این آخرین بازی دنیل گریک در نقش جیمز باند خواهد بود. “زمانی برای مردن نیست” در آوریل ۲۰۲۱ پس از بارها تعویق در اکران به دلیل ویروس کرونا اکران خواهد شد. در این فیلم چیزی که خیلی ها انتظار دارند این است که بدانیم رامی ملک بازیگر برنده اسکار در این فیلم آن هم در نقش یک فرد مرموز و شرور با چهره ای عجیب چگونه بازی خواهد کرد.

اگر تریلر فیلم “زمانی برای مردن نیست” را دیده اید ، می دانید که ملک شخصیتی به نام صفین را به تصویر می کشد. درباره او یا نقشه های شیطانی او اطلاعات زیادی در دست نیست ، اما ما می دانیم که صفین برای پنهان کردن چهره نامتعارف خود از ماسک استفاده می کند و ملک قبلا گفته است که شخصیت او در این فیلم بسیار غمگین و ناراحت کننده همچون دلقت در فیلم های بتمن است. اما در پروفایل جدید ملک در GQ ، مشخص است که صفین پسر بد معمولی نیست که ممکن است در یک فیلم جاسوسی ببینید. او چیزی بیشتر است.لازم به ذکر است که بگوییم فیلمبرداری این فیلم از آوریل تا اکتبر سال ۲۰۱۹ ادامه داشت و علت طولانی شدن فیلمبرداری آسیب دیدن دنیل کریگ در حین بازی در یکی از سکانس های اکشن بود که او را برای مدتی خانه نشین کرد.

کاری فوکوناگا کارگردان فیلم درباره شخصیت منفی ملک گفت: ما تصمیم داشتیم یک چهره منفی همچون دلقک را برای مردم به وجود آوریم. این روی حیله و تزویر است زیرا شما نمی خواهید یک ابرشرور کلیشه ای بسازید ، اما باید کسی را بسازید که نه تنها برای باند و افرادی که او دوست دارد بلکه برای کل جهان تهدیدآمیز است. “

داستان گریم عجیب رامی ملک در این فیلم

به نظر می رسد چهره این نقش در اثر اشعه ای سوخته باشد زیرا گریم ملک بسیار عجیب است. پوستی چروکیده و نگاه های خونسرد و مرموز ملک در این فیلم توانسته است نظر طرفداران جیمز باند را جلب کرده است. اینطور که به نظر می رسد این معروف ترین نقش شرور در میان فیلم های ..۷ خواهد بود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: پنج سال بعد از وقایع پرونده اسپکتر، جیمز باند خود را بازنشسته کرده و در جزایر جامائیکا مشغول استراحت است. درست در زمانی به نظر می‌رسد که باند بعد از مدت طولانی قادر به تجربه یک زندگی عادی است، دوست قدیمی وی و یکی از جاسوسان سی‌آی‌اِی به سراغش آمده و از او درخواست کمک می‌کند و همین مسئله پای جیمز باند را به پرونده ربوده شدن یک دانشمند باز می‌کند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(