فیلم شیطان وجود ندارد و کوچ نشین برنده جایزه جشنواره مونتکلر شدند

فیلم “شیطان وجود ندارد” و” کوچ نشین” برنده جایزه جشنواره مونتکلر شدند

5 آبان 1399
۰ 235 بازدید

کوچ نشین ساخته Chloe Zhao و شیطان وجود ندارد ساخته محمد رسول اف برنده جوایز برتر در نهمین جشنواره سالانه فیلم Montclair شدند. جوایز روز دوشنبه پس از ۱۰ روز اعلام شد.کوچ نشین داستان یک زن پس از فروپاشی اقتصادی یک شهر شرکتی در نوادا ، با شخصیت فرنسس مک دورماند ، (فرن) ، به کاوش در یک زندگی خارج از جامعه متعارف به عنوان یک کوچ نشین امروزی می پردازد. این فیلم در ۱۱ سپتامبر برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و برنده شیر طلایی شد.

شما می توانید فیلم کوچ نشین را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Nomadland 2020

کوچ نشین برای ویژگی داستانی، جایزه مخاطبان را از آن خود کرد. “از خودش” ساخته Frank Oz’s و Derek DelGaudio برنده جایزه تماشاگران برای نمایش غیر داستانی شد. “زندگی بدون آزادی مشروط: داستان سامی گلادن” ساخته مکنزی رابرتسون در رشته فیلم کوتاه برنده جایزه این جشنواره شد.

فیلم ایرانی، شیطان وجود ندارد ساخته محمد رسول اف برنده جایزه داوران برای فیلم نامه غیر داستانی شد. این فیلم درام ایرانی خرس طلایی بهترین فیلم هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم برلین را از آن خود کرده بود. این فیلم از طریق چهار داستان به مجازات اعدام در عراق می پردازد. آقای رسول‌اف تابستان پیش به اتهام “فعالیت علیه نظام و امنیت ملی” از سوی دادگاه انقلاب به یک سال حبس و دو سال ممنوعیت خروج از کشور و منع شرکت در فعالیت های اجتماعی و سیاسی محکوم شده بود و به همین علت او نمیتواند در اکران فیلمش در خارج از کشور حضور پیدا کند.

ما بچه ها” به کارگردانی کیم آ. اسنایدر نیز برنده جایزه بروس سینوفسکی برای فیلم مستند شد. “فری لند” به کارگردانی ماریو فورلونی و کیت مک لین ، برنده جایزه مارک اورمان برای ساخت فیلم داستانی شد. و “پادزهر” به کارگردانی کوپرمن و جان هافمن برنده مسابقه فیلم نیوجرسی شد.

جایزه ویژه هیئت داوران نیز برای فیلمبرداری به فیلم “این یک خاکسپاری نیست ، یک قیامت است” ساخته لموهانگ جرمیا موزس اهدا شد و پائولا بیر برای بازی در فیلم Undine کریستین پتزولد جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(