نقد و بررسی فیلم the silencing 2020

نقد و بررسی فیلم the silencing 2020

5 آبان 1399
۰ 831 بازدید

فیلم سکوت تهیه شده از کشور های آمریکا و کانادا است و در آن خشونت های بی رحمانه در قلب آمریکا را نشان می دهد. در خلاصه داستان فیلم آمده داستان فیلم درباره یک شکارچی منزوی است که دخترش سال ها قبل ربوده شده . پس از به قتل رسیدن یک دختر در جنگل، او به همراه کلانتر به دنبال قاتلی میوفتند که ممکن است همان دزد دخترش باشد.

شما می توانید فیلم سکوت را در مووینه به صورت رایگان تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Silencing 2020

“سکوت” با یک پلان طولانی از بدن یک زن جوان که در یک جریان آب بین کوههای مینه سوتا شناور است، شروع می شود. این کاملا زمینه را برای روایت تاریک و ناخوشایند فیلم در یک شهر مرموز وهم انگیز فراهم می کند. در این شهرستان کم جمعیت، همه یکدیگر را می شناسند و با این وجود همیشه احساس ناراحتی و ترس از آب و جنایات در آن وجود دارد. یک قاتل مرموز به دلایلی طی چند سال سعی بر کشتن زنان و انداختن آنان به آب داشته است.

بازی درخشان نیکولای کوستر

نیکولای کوستر-والداو که شهرت اش را از “بازی تاج و تخت“بدشت آورد در این فیلم نقش شکارچی را بازی می کند که اکنون محافظ آن شده است ، پنج سال پیش دختر نوجوان خود را از دست داده است. تنها ماموریت او اکنون نجات حیوانات با دفع شکارچیان و جستجوی دختر گمشده خود است. ریبرن مدتهاست که برای یافتن دخترش از پلیس محلی چشم پوشی کرده است. اما کلانتر جدید شهرستان آلیس گوستافسون (آنابل والیس) امیدوار است که پرونده ای را که سالها شهر را در نا امنی قرار داده است اصلاح کند. در حالی که او وظیفه خود را انجام می دهد ، با کینه مردم محلی روبرو می شود و برادر کوچک ترش، بروکس (قهرمان فاینس تیفین) با گرایش های جنایی ، فقط بر مشکلات او افزوده است. این همچنین نماد این واقعیت است که همه درگیر مسائل اطرافیانشان هستند که مشکلاتی را برای آنان به وجود آورده است.

نقد و بررسی فیلم the silencing 2020

فیلمی خوش ساخت از نظر فنی

رابین پرونت، کارگردان و میکا رانوم، نویسنده، با کمک مانوئل داکوس، فیلمبردار خود ، فضایی بسیار مخوف را ایجاد کردند. آنها از نزدیک کردن ما به قاتلی که همیشه در جنگل حضور دارد امتناع کرده اند. از جنگل های عمیق و فضاهای تاریک شهر بسیار خوب به عنوان شخصیت به تنهایی استفاده می شود. آنها نماد ماهیت وحشتناک جنایت و عامل آن هستند. آنچه که در فیلم تأثیر گذار است روابط بین فردی بین شخصیت ها و درام انسانی در میان همه جنایت ها است. رابطه آلیس و برادرش به ویژه با توجه به ویژگی های متضاد آنها بسیار جالب است. این اقدام در طول مسیر کاملا وحشیانه است، اما بیش از حد نمی شود. روایت داستان به اندازه کافی پرتنش است. و در حالی که پرونت از لحظه های آشنا با یک حماسه قاتل زنجیره ای استفاده می کند، نمایش های قدرتمند، سرعت سازگار و تنظیماتی که ایجاد می کند ، تفاوت را با فیلم های این ژانر ایجاد می کند.

نیکولای کوستر-والداو به عنوان یک شکارچی بی رحم ، پس از از دست دادن دخترش ، در راه رستگاری است. او نقش چالش برانگیز خود را به عنوان پدری عصبانی و در عین حال قهرمان ، به خوبی ایفا می کند. علاقه او برای نجات حیوانات بی دفاع و بی گناه جبران ناکامی در نجات دخترش است که شکار یک فرد بی رحم شده نقطه فوت فیلم بازی های بی نظیر بازیگران است که می تواند مارا به عمق داستان نزدیک کند. با این حال، اگر برخی از شخصیت های اصلی یک پیش زمینه کمی دقیق داشته باشند، کمک می کرد. جمع آوری فوق العاده اثر و غیرقابل پیش بینی است ، که داستان بر بینندگانش می گذارد. سکوت یکی از حماسه های قاتل زنجیره ای است که نه در مورد آنچه که به شما می گوید بلکه در مورد نحوه گفتن آن روایتی خلاقانه دارد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(