تمجید جسیکا هنویک ستاره فیلم ماتریکس 4 از فیلم سازی لانا واچوفسکی

تمجید جسیکا هنویک ستاره فیلم ماتریکس ۴ از کارگردانی لانا واچوفسکی

22 مهر 1399
۰ 218 بازدید

جسیکا هنویک بازیگر نقش اصلی سری جدید ماتریکس از کارگردان این کار تمجید کرد، وی به دلیل بازی در سریال معروف بازی تاج و تخت ، و جنگ ستارگان با فیلم های ژانر علمی و تخیلی آشنایی کامل دارد. هنویک در حال فیلمبرداری دنباله The Matrixدر برلین است و به خبرنگاران گفته است شیوه فیلم سازی لانا واچوفسکی می تواند صنعت سینما را متحول کند.

هنویک گفت: قطعاً لحظاتی در صحنه فیلمبرداری وجود دارد که من و یحیی [عبدالمتین دوم] به هم نگاه می کنیم و می گوییم این غیر ممکن است ،   کارگردانی لانا در سطح فنی کارهای جالبی را انجام می دهد که متحیر کننده است. او سبک خاص خودش را وارد سینما کرده و توانسته جوانان فیلم ساز زیادی را به این سبک علاقه مند کند. من فکر می کنم او با این فیلم دوباره صنعت را تغییر خواهد داد.

نیل پاتریک هریس، همبازی هنویک در فیلم ماتریکس ماه گذشته در مصاحبه ای با The ” SiriusXM، گفت رویکرد واچوفسکی به سبک بصری فیلمش بسیار خارق العاده است . این بازیگر خاطرنشان کرد: من فکر می کنم [لانا] انرژی زیادی دارد و سبک او از نظر کاری که انجام داده به آنچه که در حال حاضر انجام می دهد تغییر یافته است.

کیانو ریوز، کری آن ماس و جیدا پینکت اسمیت همگی برای ایفای دوباره نقش‌های خود باز می‌گردند و افرادی مثل پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، یحیی عبدالمتین دوم و اندروز کالدول بازیگرانی هستند که به این فیلم اضافه شده اند. لارنس فیشبرن بازیگر سابق این فیلم سینمایی بود که در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد، برای بازی در قسمت چهارم فیلم از وی دعوت نشده است.

برادران وارنر در ابتدا ماتریکس ۴ را در تقویم اکران برای ۲۱ مه ۲۰۲۱ آماده کرده بودند که در نهایت به تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ تغییر داده شد. جزئیات پیرامون ماتریکس ۴ همچنان نامعلوم است، گرچه کیانو ریوز این فیلم را یک داستان عاشقانه توصیف کرده است.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(