فیلم جیمز باند باز هم با تأخیر در اکران رو به رو شد

فیلم جیمز باند باز هم با تأخیر در اکران رو به رو شد

13 مهر 1399
۰ 199 بازدید

زمان اصلی اکران فیلم no time to die  در آوریل سال ۲۰۲۰ بود که با وجود پاندمی کرونا از ماه آوریل به نوامبر تغییر داده شد.ساعتی پیش زمانی که تهیه کنندگان فیلم جدید جیمز باند جلساتی برای اکران این فیلم تشکیل داده بودند، به خبرنگاران اعلام کردند تاریخ اکران نوامبر هم تغییر کرده و قرار شده فیلم جدید جیمز باند در بهار سال ۲۰۲۱ به اکران عموم در آید.

بیست و پنجمین سری از فیلم های جیمز باند به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا که قرار بود در ۱۹نوامبر در انگلیس و در ۲۰ نوامبر در آمریکا به نمایش در آید، در آوریل سال ۲۰۲۱ به اکران عموم در می آید.

 

فیلم جیمز باند باز هم با تأخیر در اکران رو به رو شد

کمپانی یونیورسال و کمپانی ام جی ام قصد داشتند به روند اکران در ماه نوامبر پایبند باشند اما سرانجام به دلیل ادامه چالش های پیش روی باکس آفیس، از جمله تعطیلی سینما در برخی از بازارهای بزرگ و تعطیلی مجدد به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا تصمیم بر به تعویق افتادن دوباره اکران این فیلم گرفتند. اطلاعیه روز جمعه ضربه دیگری برای صاحبان سینما است، و ممکن است صنعت سینما را تا مدتی تعطیلی بکشاند. خبرری که می تواند سینما گران را کمی ناراحت کند این است که فیلم های مهم حداقل تا ماه دسامبر به اکران در نخواهند آمد. حالا باید دید واکشن ویروس کرونا چه زمانی ساخته و به مردم دنیا ارسال می شود.

فیلم زمانی برای مردن نیست آخرین بازی دانیل کریگ به عنوان مأمور ۰۰۷ را نمایش خواهد داد  همچنین اعضای دیگر لیا سیدوکس ، بن ویشاو ، نائومی هریس ، رالف فاینس و کریستوف والتز ، به همراه رامی مالک ، آنا د آرماس و لشانه لینچ دیگر بازیگران این فیلم هستند. بیلی آیلیش خواننده ۱۸ ساله آمریکایی آهنگ پایانی این فیلم را اجرا کرده است.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(