فیلم جدید ژوراسیک پارک تاریخ اکرانش به ژوئن سال 2022 ت داده شد

تاریخ اکران سری جدید فیلم ژوراسیک پارک به ژوئن سال ۲۰۲۲ تغییر یافت

16 مهر 1399
۰ 554 بازدید

این حرکت در حالی صورت می گیرد که فیلمبرداری سومین فیلم “دنیای ژوراسیک”  و به طور کلی ششمین نسخه از مجموعه دایناسورها – در انگلیس در حال اتمام است و صحنه های پایانی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان فیلم برداری نشده است. سرپرستی بازیگران “دنیای ژوراسیک” به رهبری کریس پرات و برایس دالاس است و بازیگران اصلی “پارک ژوراسیک” از جمله لورا درن ، سام نیل ، جف گلدبلوم و بی.دی. وونگ هستند.

تمام فیلم های پرکار از کمپانی وارنر که در حال تولید بودند به دلیل همه گیری ویروس کرونا با تآخیر در تولید رو به رو شدند. منابع استودیویی به TheWrap می گویند که در حالی که یونیورسال از سرعت تولید فیلم با وجود تأخیرهای کرونایی راضی است ، استودیو تصمیم گرفت دوسال فیلم را عقب بکشد تا تیم بازاریابی خود را در موقعیت بهتری برای تبلیغات رسانه ای قرار دهد. حال باید  دید واکسن کرونا کی وارد بازار می شود و این وضعیت ناراحت کننده تعطیلی و یا نیمه تعطیلی سینما ها کی به روال عادی خودش باز خواهد گشت.

تاریخ اکران سری جدید فیلم ژوراسیک پارک به ژوئن سال 2022 تغییر یافت

در کنار مجموعه “سریع و خشن” ، “دنیای ژوراسیک” به یکی از پردرآمدترین فیلم های موفق جهان است. دو فیلم آخر این مجموعه که در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ اکران شده اند ، با در آمد ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی و اولین “دنیای ژوراسیک” که به عنوان پردرآمدترین فیلم جهانی تاکنون شناخته شده است. همانند سه گانه اصلی “پارک ژوراسیک” ، این مجموعه همچنین مجموعه ای گسترده از جریان های جانبی درآمد را برای استودیو ایجاد کرده است ، از اسباب بازی ها گرفته تا پارک های تفریحی و سری جدید انیمیشن نتفلیکس.

همزمان با تغییر تاریخ اکران ، یونیورسال پوستر تیزر جدیدی از فیلم را منتشر کرد که شامل کل بازیگران و آرم نمادین  Jurassic است که در یک حلقه محصور شده است. در حالی که احتمال دارد همه گیرها هفته ها و ماه های آینده تغییرات بیشتری را ایجاد کند ، Dominion اکنون قرار است در ژوئن ۲۰۲۲ بهترین فیلم باشد زیرا The Flash که قرار بود در آن ماه منتشر شود ، به نوامبر سال  ۲۰۲۲ عقب انداخته شد.به عنوان بخشی از تغییرات گسترده تولیدات برادران وارنر برای فیلمهای جدید هنوز ۳ ژوئن ۲۰۲۲ برای اکران یک فیلم رویدادی در نظر گرفته است ، در حالی که دیزنی قصد دارد در آن ماه فیلم Pixar را به نمایش در آورد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(