جان دیوید واشنگتن هم بازی کریستین بیل و مارگوت رابی می شود

جان دیوید واشنگتن هم بازی کریستین بیل و مارگو رابی می شود

20 مهر 1399
۰ 461 بازدید

جان دیوید واشنگتن در فیلم جدید دیوید  اوراسل  کنار کریستین بیل و مارگو رابی بازی خواهد کرد. جزئیات فیلم همچنان مخفی باقی مانده است اما از ترکیب بازیگران این فیلم مشخص است می تواند جزو فیلم های پربازدید سال آینده باشد. مدیران اجرایی در حال برنامه ریزی برای تولید در لس آنجلس در ماه ژانویه هستند. امانوئل “چیوو” لوبزکی به عنوان فیلمبردار در این فیلم فعالیت خواهد کرد. توزیع این فیلم از طریق معامله New Regency با th Century Studios متعلق به دیزنی انجام می شود. متیو بودمن نیز تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. در اوایل سال جاری ، مایکل بی. جوردن به پروژه اضافه شده بود که بعد از مدتی قطع همکاری کرد.

راسل فیلم نامه نویس این پروژه برای فیلم های “American Hustle”  و “Silver Linings Playbook” نامزد اسکار کارگردانی و فیلمنامه شد. آخرین تلاش او برای کارگردانی درام جنیفر لارنس در سال ۲۰۱۵ فیلم “شادی” برای شبکه فاکس بود. از جمله کارهای دیگر وی می توان به “Spanking the Monkey” ،”Flirting with Disaster” ، “Three Kings”و “I Heart  Huckabees” اشاره کرد.

جان دیوید واشنگتن به عنوان نقش اصلی در فیلم جاسوسی کریستوفر نولان Tenet  خوش درخشید و حالا کارگردانان زیادی به دنبال او هستند. او پیش از این در سال ۲۰۱۸ در فیلم BlacKkKlansman به کارگردانی اسپایک لی بازی کرده بود که برای آن نقش نامزد گلدن گلوب شد. واشنگتن همچنین با زندایا در درام “مالکوم و ماری” بازی می کند که ماه گذشته در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نتفلیکس فروخته شد. قابل ذکر است که جان دیوید واشنگتن پسر دنزل واشنگتن از بازیگران بسیار محبوب هالیوودی است.

شما می توانید فیلم tenet با بازی جان دیوید واشنگتن را به صورت رایگان در مووینه تماشا کنید:دانلود فیلم Tenet 2020

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(