جرد لتو در نقش جوکر باز خواهد گشت

جرد لتو در نقش جوکر باز خواهد گشت

1 آبان 1399
۰ 498 بازدید

جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در “جوخه انتحار” ۲۰۱۶ ، به گفته شخصی که از پروژه آگاه است، برای بازی در نقش شاهزاده دلقک جنایتکار در فیلم “لیگ عدالت” از زک اسنایدر باز خواهد گشت.

به اصطلاح “اسنایدر کات” از یک نمایش ۴ ساعته و اپیزودیک در HBO MAX خواهد بود که با بودجه ای در حدود ۷۰ میلیون دلار ساخته شده است. و در حالی که گزارش اولیه حاکی از آن بود که هیچ فیلمبرداری دیگری رخ نمی دهد و سکانس های جدید عمدتا از جلوه های ویژه تشکیل شده اند، اما گزارش های حاکی از نقض این است.

“لیگ عدالت” در طول تولید اصلی خود دستخوش تغییرات زیادی شده است، به ویژه وقتی که اسنایدر در طی مراحل پس از تولید ، فقط چند ماه قبل از تاریخ اکران در نوامبر ۲۰۱۷ ، از ادامه ساخت دست کشید. جاس ودون ، کارگردان “انتقام جویان” بعداً به عنوان کارگردان وارد شد تا فیلم را برای اسنایدر به موقع برای آن تاریخ به پایان برساند،او قصد داشت در فیلم تغییرات زیادی را ایجاد کند که این مسئله با زمان اکران در تداخل بود.

شما می توانید بهترین فیلم های جنایی را در مووسنه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم های جنایی

نتیجه نهایی، فیلمی بود که به موقع اکران شد، اما در گیشه عملکرد مطلوبی نداشتند و به ویژه برای جلوه های ویژه نیمه کاره ، انتقادات زیادی را دریافت کرد.پس از اکران فیلم طرفداران ناامید کمپینی را ترتیب دادند که پیرامون هشتگ #ReleaseTheSnyderCut سازماندهی شده بود ، قصد داشت تا برادران وارنر را متقاعد کند تا نسخه ای نزدیک به هر آنچه اسنایدر در نظر داشت را بسازد و گویا آن کمپین جواب داده است. در حال حاضر بازسازی فیلم با  بازیگرانی همچون بن افلک ، ری فیشر و امبر هرد به همراه جرد لتو در جریان است. حالا باید منتظر بود و دید در سال ۲۰۲۱ آیا شاهد درخشش این فیلم و رضایت طرفدارانش هستیم یا خیر.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(