حواشی اخیر راجع به فیلم جانوران شگفت انگیز

حواشی اخیر راجع به فیلم “جانوران شگفت انگیز”

21 آبان 1399
۰ 227 بازدید

برادران وارنر زمان انتشار فیلم پرطرفدار جانوارن شگفت انگیز را تغییر دادند. قسمت آینده مجموعه قرار است در ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود. سومین سری از فیلمFantastic Beasts که هم اکنون در انگلستان در حال تولید است ، اکران اصلی اواسط نوامبر ۲۰۲۱ را به تأخیر انداخت. تغییر زمانبندی چند روز بعد از اعلام انصراف جانی دپ از ادامه همکاری با این مجموعه بوده است. صحنه های بازی دپ هنوز فیلمبرداری نشده بود و انتظار نمی رود که ​​زمان بندی تولید فیلم را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. برادران وارنر پس از آنکه پرونده افترا به دلیل آزار جسمی دپ به همسر سابقش یعنی امبر هرد  به ضرر دپ تمام شد از او خواستند تا از بازی در این فیلم انصراف دهد. دپ می گوید که قصد دارد به این حکم اعتراض کند.این شایعات در حالی مطرح شده است که هنوز مدت زیادی از خبر کنار گذاشته شدن جانی دپ از پروژه «دزدان کارائیب» نمی‌گذرد. دپ پیش از این و طی مدت ۱۵ سال گذشته در پنج قسمت از این مجموعه بازی کرده است که آخرین قسمت آن «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (۲۰۱۷) است. به نظر می رسد جانی از تمام پروژه های سینمایی که نقش اصلی اش بود کنار گذاشته شده و دوران سختی را پیش رو خواهد داشت.

شما میتوانید فیلم جانوران شگفت انگیز را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them 3 2022

چه بازیگری به جای “جانی دپ” بازی خواهد کرد؟

طبق آخرین اخباری که اعلام شده است با توجه به اینکه جانی دپ نمی تواند در این مجموعه همکاری کند باید فرد دیگری جایگزین این بازیگر شود.  به نظر می رسد برادران وارنر از “مدس میکلسن بازیگر دانمارکی” که بیشتر در فیلم های توماس وینتربرگ بازی کرده است دعوت به عمل آورده اند. هر چند هنوز مشخص نیست چه کسی در این نقش بازی خواهد کرد اما به نظر می رسد مدس میکلسن جزو بازیگرانی است که احتمالا این نقش را تصاحب خواهد کرد.

کارگردانی “Fantastic Beasts3 ” توسط دیوید یتس انجام می شود که تعدادی از فیلمهای اصلی “هری پاتر” را انجام داده است. اعضای بازیگران از جمله کاترین واترستون، آلیسون سودول، عزرا میلر ، دن فاگلر و جسیکا ویلیامز نیز برای سومین بار باز خواهند گشت.

سری قبلی از فیلم”جانوران شگفت انگیز” ۸۰۰ میلیون دلار درآمد در گیشه جهانی به دست آورد. این پیگیری از فروش بلیط کوتاه بود و با ۶۵۴ میلیون دلار در سراسر جهان نمایش خود را پایان داد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(