ایثن و مایا هاک در یک فیلم کمدی هم بازی خواهند شد

ایثن و مایا هاک در یک فیلم کمدی هم بازی خواهند شد

11 آبان 1399
۰ 611 بازدید

پدر و دختر در یک فیلم هم بازی خواهند شد! ایثن هاوک و مایا هاوک در فیلم کمدی Revolver بازی می کنند. یک کمدی درباره یک زن جوان که پس از نشست غیرمنتظره هواپیما در شهر زادگاهش آنکوریج، آلاسکا، سعی می کند به گروه بیتلز نزدیک شود. اندرو استنتون، قرار است هدایت این فیلم را بر عهده بگیرد و فیلمنامه را نیز کیت ترفری بر عهده دارد.

 

مایا هاوک در نقش جین ، یک نوجوان ساکن آنکوریج ، آلاسکا در سال ۱۹۶۶ را بازی می کند. داستان فیلم از آن جایی شروع می شود که طی یک اتفاق غیر منتظره پرواز به ژاپن گروه بیتلز مجبور به توقف می شود،  جین برای کشف یک ماجراجویی عاشقانه سعی می کند به جان هیوستون از گروه بیتلز نزدیک شود و با او پیوندی برقرار کند.

 

داستان این فیلم شباهتی به کمدی رابرت رمیکس در سال ۱۹۷۸ دارد که امیدواریم محتوای جذاب تر متفاوت تری داشته باشد. من تعجب می کنم که آیا Revolver رویکرد مشابه آن فیلم را در پیش خواهد گرفت و بیتلز را بیشتر خارج صفحه نگه می دارد یا اینکه قرار است برای بازی در گروه همه بازیگران را انتخاب کنند. اگر آنها رویکرد بعدی را دنبال می کنند، من پیشنهاد می کنم از بازیگران بیتلز در فیلم Walk Hard استفاده کنند، زیرا آن ها به خوبی توانسته بودند در نقششان فرو روند.

 

به نظر می رسید مایا هاوک پس از پیوستن به بازیگران سریال Stranger Things به ستاره نوظهوری تبدیل شده است که حالا با بازی در کنار پدرش قطعا محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد. هر چند این اولین باری نیست که این زوج با هم کار می کنند. این پدر و دختر همچنین در سری جدید Showtime The Good Lord Bird اجرای نقش خواهند کرد. “مایا هاک” اخیراً در فیلم “جریان اصلی” ساخته‌ی “جیا کاپولا” که به تازگی در جشنواره‌ی فیلم ونیز روی پرده رفت و فصل سوم “چیزهای عجیب” ظاهر شده است. “ایتان هاک” در سال ۲۰۲۰ در فیلم “تسلا” و مینی‌سریال “پرنده پروردگار مهربان” شبکه‌ی شوتایم بازی کرده است.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(