فیلم کمدی Coming2 America در سایت آمازون منتشر می شود

فیلم کمدی Coming2 America در سایت آمازون منتشر می شود

1 آذر 1399
۰ 260 بازدید

استودیوی آمازون تأیید کرده است که حقوق فیلم محبوب “Coming 2 America” ​​را از پارامونت پیکچرز بدست آورده است و در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ برای اکران سراسری در Amazon Prime Video  آن را آماده می کند.

شما می توانید فیلم آمدن به آمریکا را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Coming 2 America 2020

این فیلم دنباله ای بر فیلم کمدی “آمدن به آمریکا” از جان لندیس در سال ۱۹۸۸ است که بیش از ۲۸۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. در آن فیلم ، ولیعهد نازپرور Akeem (ادی مورفی) از کشور آفریقایی به نام زاموندا ، به همراه همسر معتمد خود Semmi (آرسنیو هال) به نیویورک سفر می کند.

در دنباله این اثر ، به کارگردانی کریگ بروور  دولمیت، پادشاه تازه کاری است و شروع به ماجراجویی جدیدی می کنند. بازیگران اصلی فیلم “آمدن به آمریکا” جیمز ارل جونز ، شری هیدلی ، جان آموس و لوئی اندرسون هستند که در سری قبلی نیز ایفای نقش کرده اند. وسلی اسنایپس ، لزلی جونز ، تریسی مورگان ، جرمین فاولر ، بلا مورفی ، روتیمی ، کی کی لاین ، نمزامو مباتا و تیانا تیلور نیز در این سری به جمع بازیگران پیوسته اند.

فیلم کمدی Coming2 America در سایت آمازون منتشر می شود

جنیفر سالکه ، رئیس استودیوی آمازون ، گفت: “آمدن به آمریکا” یک پدیده فرهنگی است که یکی از محبوب ترین و مشهورترین کمدی های تمام دوران است. “با تشکر از نابغه کمدی، ادی مورفی در کنار فیلمسازان درخشان ، نویسندگان و بازیگران خارق العاده . ما می دانیم که مخاطبان در سراسر جهان عاشق این فیلم شاد و خنده دار می شوند. “چه چیزی بهتر از بازگشت به زاموندا است؟ ما برای استودیوی آمازون بسیار هیجان زده ایم که ادی مورفی و “آمدن ۲ آمریکا” را به مخاطبان سراسر جهان می رسانیم ، جایی که آنها می توانند با شخصیت هایی که ۳۰ سال پیش آنها را دوست داشته اند دوباره بخندند و با شخصیت های جدیدی ملاقات کنند.

​​آمدن به آمریکا توسط پارامونت پیکچرز در همکاری با New Republic Pictures و Eddie Murphy Productions و Misher Films تولید شده است. فیلمنامه را کنیا باریس ، باری دبلیو بلاوستین و دیوید شفیلد نوشته اند و داستان آن را باری دبلیو بلاستین ، دیوید شفیلد و جاستین کانیو بر اساس شخصیت های ساخته شده توسط مورفی نوشته اند. تهیه کنندگان اجرایی فیلم برایان الیور ، بردلی فیشر ، والری آن ، کنیا باریس ، چاریس هیویت وبستر ، میشل ایمپراتو استابیل و اندی برمن هستند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(