همکاری تام هاردی و آنجلینا جولی برای یک فیلم زندگی نامه ای

همکاری تام هاردی و آنجلینا جولی برای ساخت یک فیلم زندگی نامه ای

4 آذر 1399
۰ 1,224 بازدید

چند سالی است که آنجلینا جولی به عنوان کارگردان پشت دوربین قرار گرفته است. آخرین فیلمی که وی کارگردانی آن را بر عهده داشت First They Killed My Father in2017  بود ، اما به زودی او در حال کار بر روی یک داستان زندگی نامه ای است ، داستان عکاس جنگ به نام دان مک کالین. و این بار تام هاردی تهیه کنندگی پروژه جدید آنجلینا را بر عهده دارد.

این فیلم براساس زندگینامه دان مک کالین در سال ۱۹۹۲ منتشر شده است (و در سال ۲۰۱۷ به روزرسانی شده است) ، داستان این عکاس زمان جنگ را روایت می کند که از محله های  فقیرنشین لندن برای عکاسی به برخی از خطرناک ترین مناطق جنگی جهان رفت. از زمان سقوط دیوار برلین تا جنگ داخلی سوریه ، مک کالین زندگی خود را به خطر انداخت و از هر درگیری بزرگی که در طول زندگی بزرگسالی اش اتفاق افتاده است، تصاویر باورنکردنی را به ثبت رساند.

مک کالین در سال ۱۹۳۵ در لندن متولد شد و در بحران سوئز به عنوان دستیار عکاس کار کرد. ارتباط اولیه او با یک مجله شمال لندن منجر به انتشار اولین تصاویر او شد. بعد ها به عنوان خبرنگار خارج از مجله Sunday Times Magazine  از سال ۱۹۶۶ آغاز به کار کرد، مک کولین خیلی زود تبدیل به یک نوع جدید قهرمان شد و نسلی از خوانندگان این مجله را از طریق لنز دوربین نیکون خود به لحظات تلخ و عجیب جنگ برد. او واقعیت های جنگ را در بیافرا ، کنگو ، ویتنام ، کامبوج ، و فاجعه انسانی قحطی و وبا در مرز بنگلادش و بعداً ، اپیدمی ایدز در جنوب صحرای آفریقا را ثبت کرد.

همکاری تام هاردی و آنجلینا جولی برای ساخت یک فیلم زندگی نامه ای

آنجلینا جولی در دوران کارگردانی خود به نظر می رسد علاقه زیادی برای به تصویر کشیدن جنگ و واقعیت های دردناک آن داشته است. وی در فیلم سرزمین خون و عسل یک داستان عاشقانه خیالی ، با مرکزیت جنگ های بوسنی به تصویر کشید. در فیلم دیگر خود  داستان واقعی اسیر جنگی را در مورد لوئیس زمپرینی المپیک تعریف کرد. و اگرچه این دقیقاً یک فیلم جنگی نبود، اما آثار مخرب آن را نشان می داد.

جولی در مصاحبه اش گفت”من فرصتی برای به تصویر کشیدن زندگی دان مک کالین در یک فیلم دارم. من به ترکیب بی نظیر بی باکی و انسانیت او علاقه مند شدم – تعهد مطلق او برای دیدن حقیقت جنگ و همدلی و احترام او نسبت به کسانی که از عواقب آن رنج می برند. ما امیدواریم که بتوانیم فیلمی بسازیم که در مورد افراد خارق العاده و حوادثی که دان شاهد آن بوده است روایت تازه ای بسازیم.

مک کالین در ادامه گفت”با دیدن آخرین فیلم آنجلینا در مورد کامبوج ، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه او در آن زمان چنین نمایش قدرتمند و دقیقی را از این مکان انجام داد. امیدوارم بتوانم به او در نمایش واقعیت آن لحظات یاری رسان باشم”

تام نیز گفت:”آنجلینا رویکردی در نظر گرفته شده در مورد مطالبی را که همه ما بدنبال آن بوده ایم ، طراحی کرده است – مرتبط و جذاب، از نظر اخلاقی حساس و دقیق. ما از نگاه او هیجان زده شده ایم و مشتاقانه منتظر حمایت از به تصویر کشیدن مردی هستیم که شایسته است به خاطر کمک فوق العاده ، خدمات و کار مادام العمر خود برای بشریت از او یاد شود. ”

به نظر می رسید تام هاردی به عنوان یکی از گزینه های بازیگری در این فیلم حضور داشته باشد، اما فعلاً چنین خبری منتشر نشده است.  اما تام هاردی و بیکر در کنار تیم بیوان و اریک فلنر عنوان کار تهیه کنندگی را بر عهده خواهند داشت و خود مک کالین نیز با مارک جورج تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده دارند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(