کریس همسورث، مایلز تلر، جورنی اسمولت بازیگران مرد عنکبوتی می شوند

کریس همسورث، مایلز تلر، جورنی اسمولت بازیگران فیلم مرد عنکبوتی می شوند

6 مهر 1399
۰ 287 بازدید

نتفلیکس بازیگرانی همچون کریس همسورث، مایلز تلر و جورنی اسمولت را برای بازی در فیلم Spiderhead که اقتباس داستان کوتاه جورج ساندرز به کارگردانی جوزف کوزینسکی انتخاب کرده است. فیلمنامه توسط نویسندگان فیلم زومبی لند و ددپول یعنی Rhett Reese و Paul Wernick نوشته شده است.

کوزینسکی پس از کارگردانی فیلم Top Gun: Maverick سراغ ساخت سری جدید فیلم پرطرفدار اسپایدر من میرود. اسپایدرهد داستانی در آینده‌ای نزدیک روایت می‌کند، وقتی که به مجرمین فرصت داوطلبانه‌ی مشارکت در آزمایش‌های پزشکی داده می‌شود به این امید که دوره‌ی محکومیت‌شان کوتاه‌تر شود. تمرکز داستان بر روی دو زندانی است که دارویی روی آن‌ها آزمایش می‌شود که احساسات‌شان را تغییر و به اجبار در مقابل گذشته قرارشان می‌دهد. این فیلم توسط اریک نیومن به همراه کریس همسورث تولید خواهد شد. داستان کوتاه ساندرز ابتدا در نیویورکر پخش شد و بعداً در مجموعه پرفروش ترین کتاب او ،روز دهم دسامبر به انتشار در آمد.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم استخراج به صورت کاملا رایگان:دانلود فیلم Extraction 2020

آخرین بازی کریس همسورث در فیلم پر مخاطب استخراج بوده است، حالا با فیلم جدید اسپایدر من باید دید او چگونه می تواند طرفداران اش را غافل گیر کند. از نکات جالب توجه حضور ستاره فیلم Whiplash در سری جدید اسپایدر من است، بازیگری جوان و خوش تکنیک که به نظر می رسد در آینده قرار است بازی های درخشان بیشتری از او ببینیم. اما حضور یک زن سیاه پوست دیگر به عنوان بازیگران اصلی فیلم های ابر قهرمانی اشاره ای دارد به اعتراضات سراسری مردم آمربکا نسبت به سیاست های کثیف دولت آمریکا نسبت به نژاد پرستی. مدتی است که تهیه کنندگان فیلم ها و سریال های آمریکایی ستاره فیلم هایشان را میان بازیگران سیاه پوست انتخاب می کنند تا نسبت به سیستم نژاد پرستی در آمریکا واکنشی از خود نشان دهند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(