کری مولیگان به بازیگران فیلم Maestro ساخته بردلی کوپر پیوست

کری مولیگان به بازیگران فیلم Maestro ساخته بردلی کوپر پیوست

2 مهر 1399
۰ 180 بازدید

یکی از افراد گروه فیلم جدید بردلی کوپر گفت: کری مولیگان به بازیگران فیلم  Maestro لئونارد برنشتاین پیوست که بردلی کوپر قرار است آن را کارگردانی کند. مولیگان در نقش Felicia Montealegre Cohn Bernstein همسر آهنگساز و رهبر ارکستر افسانه ای بازی خواهد کرد. این فیلم یک فیلم بیوگرافی نیست. بلکه روایت کننده داستان ازدواج پیچیده و رابطه برنشتاین با همسرش مونتالگر، که یک بازیگر متولد شیلی است از زمانی که آنها در ۱۹۴۶ در یک مهمانی یکدیگر را ملاقات کردند تا ازدواجی که تنها یک سال طول کشید.

 

جیمی برنشتاین در بیانیه ای به نمایندگی از خواهر و برادرش گفت: ما کاملاً خوشحالیم که کری مولیگان در نقش مادرمان در فیلم Maestroبازی خواهد کرد. کری مطمئنا ترکیب منحصر به فرد فلیسیا را از شوخ طبعی،زیبایی و عمق احساسات مادرمان را به تصویر می کشد.

بردلی کوپر که فیلم سینمایی قبلی اش با نام ستاره ای متولد می شود توانست مخاطبان زیادی را به سینما ها بکشاند و همچینین نظرات مثبت منتقدین را در پی داشته باشد، این بار تصمیم به ساخت فیلمی دیگر با بازی کری مولیگان گرفته است.

بردلی کوپر کارگردان این فیلم افزود: “من از زمانی که کری را سالها پیش روی صحنه دیدم تحت تأثیر قرار گرفتم و از آن زمان دلم می خواست فرصت شود تا با او بیشتر کار کنم. من بسیار مشتاق هستم که با چنین فرد با استعداد و مهربانی کار می کنم.”

کوپر همچنین نویسندگی این فیلم را برعهده داشته و قرار است در فیلمی بازی کند. جاش سینگر، فیلمنامه نویس “Spotlight” در بخش نویسندگی با بردلی کوپر همکاری داشته است.

پیش بینی می شود تولید فیلم برنشتاین در بهار سال آینده آغاز شود و نتفلیکس قصد دارد همانند فیلم “مرد ایرلندی” و سایر مدعیان جوایز خود، یک فرصت برای نمایش به این فیلم بدهد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(