فیلم بورات 2 در هفته اول اکران اینترنتی خود بیش از 10 میلیون بازدید داشت

فیلم بورات ۲ در هفته اول اکران اینترنتی خود بیش از ۱۰ میلیون بازدید داشت

7 آبان 1399
۰ 320 بازدید

سری دوم از کمدی بحث برانگیز ساشا بارون کوهن در هفته اول اکران خود در سایت آمازون بیش از ۱۰ میلیون بازدید داشته است. گزارش ارائه شده توسط تلویزیون Samba TV ، تماشای بین المللی فیلم جنجالی بورات در ایالات متحده ۱.۶ میلیون خانوار در آخر هفته افتتاحیه خود در تلویزیون های هوشمند نشان می دهد. سخنگوی آمازون گفت که رقم تلویزیونی سامبا نادرست است اما او از ارائه تعداد نمایش داخلی بیش از ۱۰ میلیون نفر خبر داد که این نیز رقم قابل توجهی است. طبق اخباری از که از شبکه آمازون ارائه شد حدود ۱ میلیون نفر در نظرسنجی فیلم شرکت کرده اند و نظرات نسبتا متفاوتی به فیلم داشته اند.

شما می توانید فیلم بورات ۲ را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید: دانلود فیلم Borat Subsequent Moviefilm 2020

جنیفر سالکه، رئیس استودیوی آمازون، در بیانیه ای گفت: “ساشا بارون کوهن به صورت استادانه ای یکی از بهترین فیلم های امسال را خلق کرده است – نمایش بهترین و بدترین رفتار های ما ، در یک لحظه ظالمانه پس از لحظه دیگر.” . “بازخورد های فوق العاده این فیلم جهانی و مهم، مشخص می کند که مشتریان ما در سراسر جهان محتوای کمدی و سرگرم کننده می خواهند.”

 

فیلم بورات 2 در هفته اول اکران اینترنتی خود بیش از 10 میلیون بازدید داشت

علت اکران زودتر از موعد بورات ۲

به دلیل اینکه در فیلم جدید بورات شوخی های زیادی با ریاست جمهوری امریکا شده است و در این دوره که انتخابات ریاست جمهوری مبحث داغ در جهان است اکران زودتر از موعد این فیلم می توانست بازدید ها را بیشتر کند. تصمیم استودیو آمازون این بود که فیلم یک روز قبل از آخرین مناظره آقای بایدن و ترامپ اکران شود.

 

گزارشات جالب توجه تلویزیون سامبا

تخمینی که تلویزیون سامبا برای “بورات” زده بدین شرح است: تقریبا نیمی از خانوارها (۴۸٪) که فیلم را تماشا کردند در جمعه شب (۲۳ اکتبر) بوده است. رنج سنی این تماشا گران ۲۵ تا ۴۴ ساله بوده است. و نکته قابل توجه این است که بیشتر تماشاگران از خانواده های آسیایی و قومی بوده اند.

 

نگاهی کوتاه به داستان فیلم بورات ۲

داستان فیلم مربوط به چهارده سال پس از فیلم “بورات” است و در مورد سفر مجدد «بورات» از قزاقستان به ایالت متحده است. اکنون که زمان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نزدیک است و ویروس کرونا همه گیر شده است بورات خودش را وارد داستان های انتخاباتی آمریکا می کند او در این سفر یک دختر قزاقستانی را آورده که به همان شکل کار های ساده لوح و احمقانه ای می کند. به نظر می رسد قسمت دوم از فیلم بورات نظرات منتقدین را جذب نکرده است اما تماشاگران زیادی برای دیدن دوباره آن کار های احمقانه بورات به پای سایت آمازون نشسته اند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(