سری جدید فیلم بورات این بار با تمسخر رئیس جمهور آمریکا

سری جدید فیلم بورات این بار با تمسخر رئیس جمهور آمریکا

7 مهر 1399
۰ 193 بازدید

طبق گزارش ها، ساشا بارون کوهن بازیگر اصلی فیلم بورات  Boratدنباله ای از کمدی موفق خود را که در سال ۲۰۰۶ فیلمبرداری و به نمایش درآمده است را بازی خواهد کرد. فیلم بورات که در سال ۲۰۰۶ به نمایش در آمد تفاوت های فرهنگی میان مردم قزاقستان و آمریکا را نشان می دهد. در این فیلم که کمابیش طعنه های نیش دار زیادی به مردم کشور کوچک قزاقستان و حضور مردم کشور های کوچک آسیایی در آمریکا می زند. به نظر می رسد سری جدید این فیلم نیز قصد دارد همانند سری قبلی طعنه های نیش داری به مردم کشور های کوچک و رئیس جمهور آمریکا یعنی دونالد ترامپ بزند. طبق گفته ها فیلم نامه سری جدید بورات با ممیزی رو به رو شده و بخشی از آن توسط انجمن صنفی حذف شده است.

برترین فیلم های کمدی به صورت کاملا رایگان تنها در سایت مووینه: دانلود و تماشای آنلاین فیلم کمدی

وب سایت فیلم Collider ابتدا خبر داد که بورات ۲ ، که در طی شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری شده است “قبلاً برای چند نوع صنعت انتخاب شده و حتی نمایش داده شده است”. در خلاصه داستان فیلم جدید بورات آمده شهرت اولین سری از فیلم به این معنی است که بورات دیگر نمی تواند با آمریکایی ها به صورت مستقیم صحبت کند زیرا همه اورا می شناسند در نتیجه بورات تصمیم میگیرد به صورت ناشناس با آمریکایی صحبت و مصاحبه کند. این گزارش حاوی کلیپی از یوتیوب که نشان می دهد در ماه آگوست فیلم برداری بورات ۲ شروع شده است. طبق گزارش ها موضوع اصلی فیلم کنایه هایی به ترامپ رئیس جمهور آمریکا دارد.

اولین سری فیلم بورات هر چند با انتقادهای زیادی همراه بود توانست جایزه گلدن گلوب را برای بارون کوهن به ارمغان بیاورد و در بخش فیلم نامه نیز نامزد اسکار شود. مجله گاردین نیز فیلم بورات را دومین فیلم در جدول برترین فیلم های کمدی خود قرار داده است. هر چند به نظر همه این موارد سیاست های آمریکا برای نمایش وجه بسیار بد از مردم کشور های کوچک آسیایی باشد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(