یارا شهیدی بازیگر فیلم پیتر پن می شود

یارا شهیدی بازیگر فیلم پیتر پن می شود

5 مهر 1399
۰ 400 بازدید

یارا شهیدی بازیگر ۲۰ ساله ایرانی-آفریقایی در نقش اصلی فیلم پیتر پن ظاهر خواهد شد. این بازیگر قرار است در فیلم “پیتر پن و وندی” آخرین اقتباس لایو اکشن استودیو کمپانی دیزنی بازی کند. یارا شهیدی به بازیگرانی همچون جود لا در نقش کاپیتان هوک، الکساندر مولونی در نقش پیتر پن و ادر اندرسون در نقش وندی، می پیوندد. دیوید لووری برای کارگردانی و فیلمنامه این کار با توبی هالبروکس است. جیم ویتاکر در حال پیش تولید این فیلم است.

شهیدی بیشتر به خاطر بازی در سریال Black-ish شناخته می شود، همچنین ستاره و تهیه کننده Grown-ish  از Freeform است. این بازیگر و فعال حقوقی اخیراً یک قرارداد کلی با استودیوی ABC  برای همکاری های بیشتر امضا کرده است.

اگرچه اقتباس های زیادی از داستان پیتر پن ساخته شده است، شهیدی اولین زن سیاه پوستی است که این نقش را بازی می کند. این تصمیم در پی اقدامات اخیر دیزنی برای ایجاد تنوع در انتخاب بازیگران است. قابل ذکر است، هالی بیلی ، همبازی شهیدی در فیلم  Grown-ish در نقش آریل در بازسازی زنده فیلم “پری دریایی کوچک” انتخاب شد و نایلز فیچ به عنوان اولین شاهزاده سیاه زنده فیلم استودیو در “انجمن مخفی دوم”در دیزنی پلاس انتخاب شده است. به نظر می سد سینمای هالیوود نقش قهرمان هایش را به سیاه پوستان می دهد تا اعتراضی به سیاست های کثیف دولت آمریکا برای نژاد پرستی و نادیده گرفتن سیاه پوستان داشته باشد.

“پیتر پن و وندی” نسخه به روزرسانی شده از انیمیشن پیتر پن  ۱۹۵۳ دیزنی، آخرین مورد از مجموعه طولانی اقتباس های زنده استودیو است. آخرین اقتباس این استودیو ، فیلم “مولان” از Niki Caro ، پس از تأخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا در اوایل این ماه در دیزنی پلاس اکران شد.

دانلود و تماشای آنلاین فیلم مولان به صورت کاملا رایگان:دانلود فیلم Mulan 2020

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(