توصیه «ورنر هرتسوک» به فیلمسازان در حین همه گیری ویروس کرونا فیلمبرداری فعلاً ممنوع مگر در جزیره قطب شمال

توصیه «ورنر هرتسوک» به فیلمسازان در حین همه گیری ویروس کرونا: فیلمبرداری فعلاً ممنوع مگر در جزیره قطب شمال

11 شهریور 1399
۰ 91 بازدید

«ورنر هرتسوک» با مستند جدیدش با نام  «خانه‌به‌دوش: بر رد پای بروس چت‌وین» باز می گردد. این مستند به  آثار دوستش که در سال ۱۹۸۹ بر اثر  ایدز در گذشت می پردازد. به نظر می رسد که دوران پاندمی بر او  تأثیری نگذاشته است بلکه خلاقیت اورا نیز بیشتر کرده است.

هرتزوگ در یک مکالمه ویدیویی اخیر با اریک کوهن، سردبیر اجرایی و منتقد ارشد فیلم IndieWire ، درباره فیلم جدید خود و آنچه که روی آن کار کرده است و همچنین در مورد توصیه های خود برای فیلمسازانی که سعی می کنند در طول دوران کرونا کار کنند، گفتگو کرد.

هرتسوک به فیلمسازان توصیه می‌کند برای فیلمبرداری در دوره همه گیری ویروس کرونا بیرون نروند تا واکسنی ساخته شود. او می‌گوید: «نباید بیرون رفت مگر اینکه محل فیلم برداری شما یک جزیره‌ی قطبی باشد، جایی که فقط چند پنگوئن وجود داشته باشند.» او در خصوص فیلمبرداری در این ایام اضافه می‌کند: «مسئولیتی جمعی است. نمی‌توانید کارفرمای گروه از هنر دوستان و هنرمندان باشید  و آنان را دور هم جمع کنید. منطقی نیست. کسی موافقت نمی‌کند و شما باید به این موارد بیشتر فکر کنید.»

هرتسوک همچنین در مورد شخصیت خود در سریال  “The Mandalorian” صحبت کرد ، نقشی که تا زمان اکران سریال در نوامبر ۲۰۱۹ همچنان پنهان مانده بود. هرتسوگ گفت: “این یک تجربه جدید و عجیی بود.”با گفتن چیزی عادی در حد نیم جمله ، ناگهان ده ها میلیون انسان شما را در اینترنت بازخواست می کنند. این البته چیز جدیدی است و من باید محتاط باشم تا درگیر حرف ها مردم در فضای مجازی نشوم به همین دلیل این پنهان کاری ها را لازم می دانم.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(