بهترین فیلم های رزمی تاریخ سینما، از ورزش خونین تا اژدها وارد می شود

بهترین فیلم های رزمی تاریخ سینما، از ورزش خونین تا اژدها وارد می شود

20 اسفند 1399
۲ دیدگاه 5,256 بازدید

جذابیت تماشای درگیری و مسابقات رزمی چیزی است که ظاهراً در ژنوم انسان نهفته است. چه یک مسابقه حماسی MMAباشد، چه یک مسابقه طاقت فرسای بوکس، یا حتی فقط یک مشت زنی در خیابان ، ما به عنوان یک گونه نمی توانیم هنگام وقوع جنگ، شور و نشاط را تماشا و احساس کنیم. بنابراین به طور طبیعی، صنعت فیلم سازی تعداد کمی فیلم با موضوع مبارزه تولید کرده است. اگر به دنبال بهترین فیلم های جنگی در تمام دوران ها هستید، ما ترکیبی از ورزش های رزمی، بوکس، کاراته و همه چیز را در این مقاله جمع کرده ایم.برای دانلود فیلم های جدید به صفحه اصلی سایت مووینه مراجعه کنید.

اگر می خواهید لحظاتی را با شور و هیجان سپری کنید ما برای شما لیستی از بهترین و هیجان انگیز فیلم های رزمی را مورد بررسی قرار داده ایم تا شما بتوانید برای تماشای این فیلم ها وقتی را تلف نکنید و به سرعت بهترین فیلم ها را انتخاب و تماشا کنید.

 

Never Back Down 2008

بهترین فیلم های رزمی تاریخ سینما، از ورزش خونین تا اژدها وارد می شود

 

در جایی که داستان درام دبیرستانی با  صحنه های مبارزه ای درهم می آمیزد ، مطمئناً Never Back Down  فیلمی سراسر هیجان برای تماشا ارائه می شود. فیلم  داستان یک نوجوان ناامید و به نام جیک تایلر را هنگام ورود به مدرسه جدید دنبال می کند. البته ، هنگامی که او را به یک باشگاه مشت زنی زیرزمینی جذب می کنند ، او فرصت می یابد تا خودش را به آزمایش بگذارد. به طور طبیعی، او در نهایت با یک نفرت شخصی روبرو می شود که فقط می تواند با آموزش یک پیشکسوت هنرهای رزمی ، آن را شکست دهد.

 

Bloodsport 1988   

اگر به دنبال یک فیلم اکشن دهه ۸۰ با تمرکز بیشتر بر مبارزه هستید، Bloodsport ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردید. کاپیتان ارتش ، فرانک دوکس ، به هنگ کنگ سفر می کند تا قهرمان یک مسابقه مخفی هنرهای رزمی شود. این مبارزات وحشیانه است و هیچ تضمینی برای زنده ماندن در هیچ یک از این مبارزات وجود ندارد. این فیلم به عنوان نقش برجسته ژان کلود ون دام ، راهی عالی برای کاوش در ریشه های ستاره اکشن است.

 

 

Real Steel 2011

فیلم فولاد واقعی یک فیلم معمولی رزمی نیست و از همه عناصر یک عنصر عالی برخوردار است اما دارای تم فیلم علمی تخیلی نیز هست که همین موضوع باعث می شود برای اکثر بینندگان جذابیت های فراوانی داشته باشد. برای مبتدیان ، هیو جکمن را به عنوان یک بوکسور سابق مبارز در اختیار دارد که اتفاقاً با استعدادهای کشف نشده برخورد می کند. در فیلم فولاد واقعی استعداد کشف نشده در واقع یک ربات قدیمی و دور ریخته است. بنابراین اگر به دنبال یک فیلم مبارزه با ربات هستید ، این یکی مطمئناً در بالای لیست شما قرار دارد. شما می توانید فیلم های علمی تخیلی بیشتری را در مووینه تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

 

Enter The Dragon 1973

بهترین فیلم های رزمی تاریخ سینما، از ورزش خونین تا اژدها وارد می شود

 

اژدها وارد می شود که به طور گسترده یکی از بهترین فیلم های سال ۱۹۷۳ و یکی از بهترین فیلم های رزمی در تمام دوران ها محسوب می شود ، بهترین فیلم بروس لی در تمام دوران ها است. اژدها وارد می شود همچنین آخرین فیلمی کامل است که او در همان سال قبل از مرگ در آن ظاهر شد. لی با جیمز مینتون کلی و جان ساکسون همکاری می کند تا یک امپراتوری جنایتکار را به دست گیرد. دانشگاهیان از آن زمان این فیلم را تمثیلی از آسیای پس از استعمار تفسیر کرده اند.

 

Million Dollar Baby 2004

این فیلم برنده چهار جایزه اسکار ، داستان یک مربی باسابقه بوکس به نام فرانکی (کلینت ایستوود) است که عملا زندگی خود را صرف بوکس کرده است. هنگامی که مگی فیتزجرالد (هیلاری سوانک) برای کسب تجربه از این مربیریال به داخل سالن بدنسازی خود می رود ، فرانکی به دلیل اینکه فکر زیادی در مورد بوکس زنان ندارد ، از پذیرفتن امتناع می کند. اما پس از مدتی فرانکی تصمیم می گیرد مربی گری او را به عهده بگیرد کاری کند تا او به یک قهرمان بوکس تبدیل شود.

 

 

The Karate Kid 1984

فیلم بچه کاراته گرچه کاملاً به اندازه مبارزات UFC یا سایر اشکال ورزشهای رزمی جذاب نبود اما جزو محبوب ترین فیلم های رزمی تاریخ به شمار می رود. فیلم بچه کاراته حتی سالها بعد ژانر جنگ را تحت تأثیر قرار داده و جزو فیلم های الگو به شمار می رفت. این یکی از شاخص ترین فیلم هایی است که فراتر از دنباله های کمتر از رضایت بخش خود ، روی فیلم ها و سریال های تلویزیونی تأثیر گذاشته است.

 

The Fighter 2010

بهترین فیلم های رزمی تاریخ سینما، از ورزش خونین تا اژدها وارد می شود

 

داستان این فیلم بر اساس داستان واقعی میکی وارد است ، در مورد یک بوکسور جوان است که با مشکلات خانوادگی زیادی دست و پنجه نرم می کند. برادر بزرگتر او ، دیکی ، که به دلیل مواد مخدر و جرم و جنایت روزگارش را بیهوده میگذراند، نیکی را به عنوان مربی و مربی شخصی خود به عهده می گیرد تا به او در رسیدن به رویاهای بزرگش کمک کند. در کنار هم قرار گرفتن یک مبارز بزرگ در حالی که برادر کوچکترش در صفوف خود قرار می گیرد ، یک داستان کلاسیک است ، اما بازیگران فیلم آن را کاملاً منحصر به فرد جلوه می دهند.

 

Warrior 2011

جنگجو داستان دو برادر مبارز است. وقتی یک تفنگدار سابق ، تامی ریوردان ، به زادگاه خود در پیتزبورگ بازگشت ، از پدر الکلی بهبود یافته خود نام می برد تا او را برای بزرگترین مسابقات MMA در تاریخ آموزش دهد. همانطور که تامی به سمت جایزه عنوان گام برمی دارد ، برادر جداشده او ، یک مبارز سابق MMA نیز تصمیم می گیرد به این رقابت بپیوندد. طبیعتاً این دو در یک مسیر برخورد با یکدیگر قرار می گیرند و مجبور می شوند با چیزهایی که آنها را از هم جدا می کند مقابله کنند.

 

Ip Man 2008

اگر به دنبال یک فیلم هنرهای رزمی هستید که کمی سنتی تر از بسیاری از فیلم های مرتبط با MMA امروز باشد ، این یکی از بهترین فیلم های جنگی در تمام دوران ها است. همچنین لازم به ذکر است که مرد آی پی در واقع یک شخص واقعی بود و در واقع مربی اصلی بروس لی بوده است. در مجموع ، این فیلم دارای بهترین صحنه های مبارزه است که پیدا خواهید کرد و یک ساعت ضروری برای تقریباً همه است.

 

Rocky 1976

بهترین فیلم های رزمی تاریخ سینما، از ورزش خونین تا اژدها وارد می شود

 

راکی توسط سیلوستر استالونه نوشته و بازیگری شده است ، داستان خشن و سخت بوکسور است که هواداران فیلم از زمان تصور آن بی وقفه از آن تقدیر می کنند. راکی، بوکسور کمی شناخته شده و ساکن محلی فیلادلفیا است ، اما وقتی به طور تصادفی برای مبارزه با قهرمان سنگین وزن انتخاب می شود ، باید از پس موانع جسمی و روحی برآید که اورا سخت افسرده کرده. این فیلم که به زیبایی نگاشته شده ، بیشتر از روایت یک داستان ورزشی عالی کار نمی کند. در حالی که این فیلم کاملاً تخیلی است ، اما برخی از عناصر مشابه را به عنوان بزرگترین مسابقات بوکس در تمام دوران نشان می دهد.

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر سارا
    سارامهمان
    ۱۴۰۰-۰۳-۲۷ ۱۲:۲۷

    لینک های این فیلم هارو هم بزارید

    • آواتار کاربر admin
      adminعضو
      ۱۴۰۰-۰۳-۲۹ ۱۱:۳۰

      بله حتما