8 فیلم از دیزنی که تاریخ ساز شدند

۸ فیلم از دیزنی که تاریخ ساز شدند

24 اسفند 1399
۰ 352 بازدید

بله، دیزنی،  نامی که همه ما با آن بزرگ شدیم و از طریق فیلم های کلاسیکی مانند علاالدین ، ​​سیندرلا ، دامبو ، بامبی ، شیر شاه و فیلم های دیگر آن را شناختیم که صادقانه بگویم دوران کودکی ما را شکل داد و مارا عاشق دنیای دیزنی کرد. طی سالهای گذشته ، دیزنی توانسته است دنیای بسازد که به راحتی عموم مردم را جذب خودش کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین فیلم های دیزنی را با هم مرور و بررسی کنیم.برای دانلود فیلم جدید به صفحه اول سایت مووینه مراجعه کنید.

 

Hamilton2020

داستان فیلم در اصل برای صحنه نوشته شده و اجرا شده است ، همیلتون در واقع فقط ضبط یکی از تولیدات اصلی است که آن را به بی نظیرترین انتخاب امروز لیست ما تبدیل کرده است. بر اساس یک تئاتر واقعی ، ما داستان الکساندر همیلتون (لین-مانوئل میراندا) ، یکی از پدران بنیانگذار و مردی مغرور را دنبال می کنیم که از کم شروع می کند و خود را به یکی از مهمترین مردان تاریخ آمریکا تبدیل کرده است. این فیلم که به دلیل منحصر به فرد بودن انتخاب شده و برداشتی شاخص از نژاد ، فرهنگ ، تاریخ و موسیقی است.

 

Coco 2017

8 فیلم از دیزنی که تاریخ ساز شدند

 

بله ، این ظاهراً فقط یک فیلم پیکسار است که مانند بسیاری دیگر در  Disney + موجود است اما باید گفت این انیمیشن یکی از محبوب ترین انیمیشن ها در تاریخ بوده است. وقتی نوازنده جوان و مشتاق ، میگوئل سفری به دنیای مردگان آغاز می کند می تواند خودش را به عنوان یک موسیقی دان محک بزند. کوکو علاوه بر جلوه های بصری و شخصیت های دوست داشتنی ، با کاوش در مضامین فرهنگ ، خانواده ، زبان ، عشق به موسیقی و زندگی پس از مرگ بسیار دورتر می شود.

شما می توانید فیلم کوکو را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن coco 2017

 

The Princess Bride 1987

یک افسانه کمدی برای عشق، ماجراجویی و امید. عروس شاهزاده خانم یکی دیگر از کلاسیک های بی انتها است که امروز در لیست ما قرار دارد و هیچ کس به دلیل تماشای چند باره در مورد شما قضاوت نخواهد کرد. هنگامی که پسری بیماری شدیدی پیدا می کند ، پدربزرگش تصمیم می گیرد داستان عروس شاهزاده خانم را برای او بخواند ، بیشتر برای کیفیت خوب این داستان باورنکردنی (توجه: روایت افسانه ای پیتر فالک) نیست ، بلکه همچنین برای برقراری ارتباط مجدد با نوه در حال رشد خود است. هوشمندانه نوشته شده و پر از نمایشنامه های عالی ، این فیلم برای تماشا در هر زمانی مناسب است.

 

Who Framed Roger Rabbit 1988

یک لایو اکشن فوق العاده جذاب برای تماشا. ادی والیانت (باب هوسکینز) یک محقق خصوصی است که از کارتون متنفر است اما برای تحقیق در مورد پرونده زنای محصنه بین کارتون های زنده راجر خرگوش و جسیکا خرگوش استخدام شده است. هنگامی که راجر خرگوش برای قتل یک تولید کننده کارتون پذیرفته شده ، این پرونده پیچیده و کاملاً گیج کننده می شود. ادی عکس‌هائی از جسیکا در کنار یکی از ثروتمندان بزرگ شهر، ماروین  می‌گیرد. راجر با دیدن عکس‌ها به شدت عصبانی می‌شود.

 

The Avengers 2012

8 فیلم از دیزنی که تاریخ ساز شدند

 

انتقام جویان یکی از محبوب ترین و پر بیننده ترین فیلم های دیزنی است. وقتی فیلم برای اولین بار اکران شد ، فیلمی بود که هیچ کس قبلاً ندیده بود. به عنوان اوج چندین داستان مارول ، از جمله مرد آهنی ، هالک ، کاپیتان آمریکا و ثور ، طرفداران قبل از اینکه حتی در سینماها اکران شوند ، بسیار برای تماشا ذوق زده بودند. نیرومندترین قهرمانان زمین برای نبرد با یک نیروی بیگانه در این فیلم حماسی کتاب کمیک گرد هم می آیند.

 

Ever After: A Cinderella Story 1998

سیندرلا ، همیشه داستانی تاریک و جذاب است که فیلم  را به طرز بسیار جذاب و استثنایی به واقعیت تبدیل می کند. دانیل (درو باریمور) دختری جوان باهوش و عجیب و غریب است که عاشق کتاب خواندن با پدرش است ، اما وقتی پدرش روزی به خانه نمی آید ، او برادر نامادری و دو خواهر ناتنی اش سرپرستی اورا برعهده میگیرند و مدام اورا اذیت می کنند. با اشاره به برادران گریم ، کینگ هنری ، فرانسیس اول و لئوناردو داوینچی (پاتریک گادفری) به عنوان یکی از شخصیت های اصلی ، این داستان سیندرلا به عنوان یک قسمت واقعی از تاریخ احساس می شود.

 

Isle of Dogs 2018

جزیره سگ ها در سبک کلاسیک وس اندرسون منحصر به فرد و پر از خلاقیت است. وقتی با یک دستورالعمل اجباری ، کلیه سگهای شهر مگاساکی به یک زباله دانی در جزیره ای در سواحل ژاپن منتقل می شوند ، پسر بسیار جوانی به نام آتاری برای پیدا کردن سگ گمشده خود راه می افتد. این فیلم اگرچه در یک دنیای داستانی اتفاق می افتد ، اما در مورد اینکه در کجای جامعه قرار داریم و به عنوان یک جامعه به کجا می رویم حرف های زیادی می زند.

 

Anastasia 1997

8 فیلم از دیزنی که تاریخ ساز شدند

 

در یکی از تاریک ترین فیلم های دیزنی ، آناستازیا از دریچه رمز و راز داستان سلطنت و فریب به جهان نگاه می کند. هنگامی که یکی از آخرین اعضای بازمانده خانواده سلطنتی رومانف ، آناستازیا (مگ ریان) توسط جادوگر شیطانی راسپوتین شکار می شود ، برای اصلاح آینده باید دوباره با گذشته خود ارتباط برقرار کند. این فیلم به دلیل داستان تاریک و فضای منحصر به فرد خود به یکی از ماندگار ترین فیلم های تاریخ دیزنی تبدیل شده است.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(