نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک ]

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [ لینک ]

20 اسفند 1399
۰ 291 بازدید

کریستوفر نولان یک نابغه برای به چالش کشیدن ذهن مخاطب است . کارگردان بصیر و نویسنده فیلم هایی که می توان به عنوان “بازگشت فیلم های برتر” به سینما توصیف کرد. از ۷ سالگی ، نولان شیفته سینما شده است و کار خود را با ساخت فیلم های کوتاه خود در دوربینsuper 8 پدرش آغاز می کند. از آن زمان به بعد ، نولان به ساخت جهان های خیره کننده ای پرداخت که همه را متحیر می کرد. قبل از شروع ، می خواهم متذکر شوم که لیست امروز شامل فیلمهایی است که کریستوفر نولان کارگردانی آنها را بر عهده داشته است و همچنین حداقل در نوشتن آن نقش عمده ای داشته است.برای دانلود فیلم جدید به صفحه اصلی سایت مووینه مراجعه کنید.

 

Following 1998  تعقیب

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

اولین فیلم در لیست ما اولین فیلم نولان بود که با استفاده از دوربین۱۶ میلیمتری به سبک قدیمی و بودجه تقریبی ۶۰۰۰ دلاری ،ساخت و به عنوان نویسنده و کارگردان به شهرت جهانی رسید. داستان فیلم راجع به یک نویسنده جوان و مشتاق به دنبال الهام از شخصیت است ، او شروع به انتخاب افراد غریبه می کند تا رفتار آنها را دنبال کرده و مطالعه کنند  و توجه یک فرد دیگر را به خود جلب کند. با استفاده از کلوزآپ های شدید و موسیقی متن پرتحرک و اضطراب آور از دیوید جولان ، هیجان و تعلیق مخاطبان را در سینماها به وجد آورد. این فیلم با موفقیت بسیار زیاد ، هرچند کوتاه و شیرین ، در گیشه ۴۸۴۸۲ دلار باور نکردنی به دست آورد که با حمایت طرفداران فیلمسازی جدیدش ، برای شروع بودجه پروژه بعدی یعنی، Memento ، کافی بود.

 

Tenet 2020    انگاشته

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

تنت یا انگاشته آخرین فیلم اکران شده از کریستوفر نولان است که با کمال تعجب در سطح جهانی در سینماها اکران شد ، اما هنوز هم از بودجه عظیم ۲۰۵ میلیون دلاری خود با ۳۵۰ میلیون دلار ناخالص در گیشه های سراسر جهان فراتر رفته است. قهرمان اصلی ما (جان دیوید واشنگتن) در حال مبارزه با تروریسم و ​​جنگ جهانی ای است که قرار است در آینده رخ دهد ، در تلاش برای جلوگیری از پایان جهان همانطور که می دانیم ، یک کلمه مخفی برای او فراهم شده است که می تواند معما را حل کند: انگاشته. این قطعه فیلم حماسی و آزار دهنده همان چیزی است که شما از یک فیلم نولان انتظار دارید ، یک روایت تازه از بعد های زمانی. اگرچه فیلم کاملاً سرگرم کننده و هوشمندانه است ، اما در کل فیلم بسیار گیج کننده است. بین صحنه هایی که عمداً دشوار است بیش از نمره شگفت آور توسط لودویگ گورانسون شنیده شود و لحظاتی که شخصیت ها هنگام تلاش برای درک منطق دچار سردرد می شوند ، این فیلم برای بیننده گاه به گاه مناسب نیست و احتمالا لازم است چندین و چند بار فیلم بازبینی شود.

شما می توانید فیلم انگاشته را به صورت کاملا رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم Tenet 2020

The Dark Knight Rises 2012    تاریکی برمی خیزد

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

در سومین قسمت از سه گانه پیشگامانه نولان در بتمن ، شوالیه تاریکی برمی خیزد فینال پیروزمندانه ای است که در آن بتمن در یکی از بزرگترین چالش هایش پیروز می شود. اکنون بیش از ۸ سال است که بروس وین بتمن نبوده است ، که از دست دادن فراموش نشدنی راشل داوز در فیلم قبلی خراب شده است ، اما مجبور شده است برای مبارزه با تهدید تروریستی وحشتناک که فقط به نام بانه (تام هاردی) شناخته می شود ، برگردد.این فیلم گرچه حاوی چند حفره داستانی و پیچ و تاب های غیرضروری است ، اما همچنان همان امتیاز باورنکردنی هانس زیمر ، انتخاب بازیگران و کارگردانی را دارد که فیلم را برای آن دوست داریم. به طور کلی ، عملکرد تام هاردی برجسته ترین اتفاق این فیلم بود و ترس را در قلب بتمن که اکنون دارای نقص بسیار زیاد است ، ایجاد می کند با خطوطی مانند: “صلح قدرت شما را خرج کرده است. پیروزی تو را شکست داده است “، او قهرمان محبوب داستان ما را به راحتی به زمین می زند.

 

Inception 2010    تلقین

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

در یک غلتکی مفهومی که عمق آن به طور مداوم افزایش می یابد ، Inception محبوب ترین فیلم اکشن نولان است که شما را به زیر سوال بردن خود آگاهی سوق می دهد. دزدی به نام  Dom Cobb) لئوناردو دی کاپریو) که در زمینه سرقت اسرار از ضمیر ناخودآگاه مردم تخصص دارد وظیفه یک کار غیرممکن را دارد: کاشت ایده در ذهن کسی. این فیلم نولان اگرچه گاهی اوقات کمی فراتر از ذهن مخاطب می رود، اما با بازیگران مستحکم و استفاده از ابزارهای خلاقانه فیلم برای تحریک مخاطب ، یکی از بزرگترین فیلم های تاریخ است. این کلاسیک سینما هنوز هم در فرهنگ امروز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، و بیشتر به بررسی مفهوم “رویای درون یک رویا” می پردازد که فیلم معرفی کرد ، هر چند عمداً یا فراموشکارانه ، اما هرگز واقعاً مجبور به توضیح کامل آن نشد. گرچه کاب در اواخر فیلم ظاهراً در رویاهای خود گرفتار شده است ، اما خطوط بین رویا و واقعیت در پایان مشخص نمی شود.

شما می توانید فیلم تلقین را به صورت کاملا رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم Inception 2010

Interstellar 2014    میان ستاره ای

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

در یکی از جالب ترین و خلاقانه ترین شاهکارهای علمی تخیلی زمان ما ، Interstellar یک ماجراجویی زیبا و دلهره آور در گذر زمان ، مکان و شرایط انسانی است. هنگامی که جهان با پایان خود مواجه است و بازماندگان زمین برای جلوگیری از گرسنگی مجبور به کشاورزی می شوند ، پروفسور برند (مایکل کین) فیزیکدان ناسا آخرین سفر به فضا را برای یافتن یک سیاره جدید برای بشریت آغاز می کند. با استفاده از خلبان سابق ناسا کوپر (متیو مک کاناهی) و تیمی از محققان ، آنها باید از طریق یک کرم چاله تازه کشف شده به مقاصدی بروند که هرگز قابل دسترسی نیستند. با آزمایش نظریه نسبیت ، نظریه کرمچاله استیون هاوکینگ ، سفر بین بعدی و قدرت ملموس خود عشق ، این حماسه فضای عملیاتی و احساسی را بدست می آوریم. پدری که دخترش را در سن ده سالگی رها می کند و سفری را به فضا آغاز می کند، پس از بازگشت به زمین دخترش یک زن مسن ۹۰ ساله و در بستر بیماری است.

شما می توانید فیلم میان ستاره ای را به صورت کاملا رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم Interstellar 2014

Batman Begins 2005   آغاز بتمن

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

در قسمت اول و بسیار موفق سه گانه نولان ، Batman Begins بدون شک اصلی و بدون شک بهترین داستان مبدا قهرمان برای فضای تاریک کمیک است. وقتی یک جوان بروس وین (کریستین بیل) والدین خود را از دست می دهد و در نهایت خودش را مقصر می داند ، تلاش انتقام جویی وی توسط یک شخص شرور خنثی می شود. او خود را به خاور دور تبعید می کند ، جایی که می آموزد چگونه با خودش بجنگد و از خود محافظت کند ، و توجه دوکارد مرموز (لیام نیسون) را جلب می کند که مهارت های جنگی و پنهانی خود را به دست می آورد برای تبدیل شدن به بتمن. با اقتباس از سایر تکرارهای شخصیت ، اقتباس نولان فیلمی متمرکز بر شخصیت و نقایص انسانی بروس وین را ایجاد می کند ، نه فقط بتمن ، با شروع یک قوس باورنکردنی شخصیت که به جهانیان می گوید هرکسی می تواند بتمن باشد.

 

  The Dark Knight 2008  شوالیه تاریکی

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

یکی از محبوب ترین فیلم های نولان که حتی کسانی که به دنیای مارول و بتمن علاقه ای ندارد پای این فیلم جذاب نشستند و شیفته آن شدند. یکی از روایت داستانی جذاب که توسط برادر کریستفر نولان ینی جاناتان نولان نوشته شد و توسط کریستوفر نولان به تصویر کشیده شد. این فیلم که در حال حاضر جزو برترین فیلم های تاریخ سینما از نظر منتقدین و تماشاگران شناخته شده است. در این فیلم جذاب، هیث لجر به عنوان پر سر و صدا ترین جوکرهای تاریخ مارول شناخته شد و در حالی که بعد از اتمام فیلم جانش را از دست داد بر محبوبیت شخصیت اش تاثیر بیشتری گذاشت. این فیلم پر از چالش های دنیای اسطوره ای است که به همین دلیل یکی از شناخته شده اترین فیلم های بتمن تاریخ به شمار می رود.

شما می توانید فیلم شوالیه تاریکی را به صورت کاملا رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم The Dark Knight 2008

Dunkirk 2017   دانکرک

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

در دانکرک ، اولین فیلم تاریخی نولان و یکی از بهترین فیلم های جنگی تاکنون ، او به زیبایی لحظه ای پرتنش و پر چالش را در طول جنگ جهانی دوم به تصویر می کشد ، لحظه ای که بیشتر او را به عنوان طرح یک فیلم نادیده می گرفتند ، تا اینکه تیم جادویی فیلم سازانش مورد به نولان اعتماد کردند و برای ساخت فیلم تلاش کردند. در بهار سال ۱۹۴۰ ، هنگامی که نیروهای نازی با استفاده از تاکتیک و مهندسی برتر خود به فرانسه پیش می روند ، سربازان متحد در سواحل دانکرک گرفتار می شوند. در این مدت ، سربازان در انتظار نجات کشتی های نجات ۴۰۰،۰۰۰ نفر از آنها هستند که بیشتر آنها به لطف نیروی هوایی سلطنتی انگلیس که قادر به دفع بمب افکن های آلمانی پیاده نظام بودند می توانستند زنده بمانند. این فیلم که توسط هانس زیمر و طراح صدا بسیار جذاب ریچارد کینگ به ثمر رسیده است ، بر اساس تنش و ترس ایجاد شده از طریق صدای وهم آور و کمبود صدا ایجاد شده است.

 

Memento 2000   یادآوری

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

دومین فیلم و اولین فیلم بلند نولان (با موفقیت اولین فیلمش ، دنبال کردن) امکان پذیر شد ، فیلم یادآوری بلافاصله توجه هر کسی را که بخواهد به آن نگاه کند جلب کرد.شخصیت اصلی فیلم رنج دچار بیماری ترسناک نابودی حافظه شده است، لئونارد (گای پیرس) به نوعی به یاد می آورد که همسرش به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز و قتل قرار گرفت. علیرغم اینکه آنچه را که ۱۵ دقیقه پیش رخ داده است به خاطر نمی آورد ، وی برای حل و فصل جرم درگذشت همسراش تصمیم به انتقام می گیرد.  این فیلم بر اساس یک داستان کوتاه باورنکردنی و اصلی از برادر کریستوفر ، یعنی جاناتان نولان ساخته شده است.

شما می توانید فیلم یادآوری را به صورت کاملا رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم Memento 2000

The Prestige 2006   حیثیت

 

نگاهی به فیلم های برتر کریستوفر نولان + [لینک دانلود]

 

دو جادوگر که رقیب یکدیگر هستند ، که در یک مشارکت قبلی با اختلاف روبرو شده بودند ، برای رسیدن به بزرگترین جادو با هم یک مسابقه خطرناک را شروع می کنند. با بازی درخشان کریستین بیل و هیو جکمن ، هر دو شخصیت با همدردی و موفقیت شما رقابت می کنند ، زیرا با وسواس توهمات خود را می سازند ، انسانیت و نجابت را به عنوان جادو تمام آنچه را که دارند ، قربانی می کنند. بار دیگر با همکاری دیوید جولان ، آهنگساز و ریچارد کینگ ، طراح صدا ، پریشانی عاطفی به گونه ای تقویت می شود که بیننده بر جایش میخکوب شده و متحیر می ماند. این فیلم علاوه بر اینکه به عنوان یکی دیگر از شاهکارهای ذهنی خیره کننده نولان به خوبی به تصویر کشیده شده است ، شامل مضامین انسانیت ، نظریه علمی و جادو است.

شما می توانید فیلم حیثیت را به صورت کاملا رایگان در مووینه دانلود یا تماشا کنید:دانلود فیلم The Prestige 2006

من به عنوان یکی از طرفداران بزرگ آثار کریستوفر نولان ، زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل جنبه های مختلف فیلم های او کرده ام که آنها را بسیار فراموش نشدنی و افسانه ای می کند. از مقاله هایی در مورد طراحی صدای ساز و امتیازدهی گرفته تا خرابی صحنه های روایت شده (فیلمبرداری ، نورپردازی ، کارگردانی و …). نولان با ذهنیت بی نظیرش ، از تاکتیک های فیلم نامه نویسی خود برای انجام بسیاری از لحظات “گاتچا” استفاده می کند که مخاطبان را به یک حلقه می اندازد ، که باعث می شود همه آنها هیجان انگیزتر شوند.

همچنین خوب است به یاد داشته باشید که یکی از دلایل موفقیت کریستوفر نولان این است که تیمی دلسوز و با پشتکار را در کنار خودش از همان فیلم اول نگه داشته که باعث می شود فیلم های او به موفقیت های بزرگی برسند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(