بهترین فیلم های 2021 از نگاه مردم + لینک

بهترین فیلم های ۲۰۲۱ از نگاه مردم + [ لینک ]

6 اسفند 1399
۰ 1,597 بازدید

در ابتدای سال گذشته، تغییر اکران فیلم ها از سالن های سینمایی به استراتژی پخش آنلاین اتفاقی بود که در پی همه گیری ویروس کرونا ایجاد شد. امسال اما سالی پر از امید برای باز شدن سالن های سینمایی است هر چند بسیاری از تهیه کنندگان می خواهند علاوه بر اکران فیلم ها در سالن سینمایی آن را در سرویس های VOD نیز به اکران در بیاورند. ما در این بخش از مقالات مووینه در تلاشیم تا محبوب ترین و بهترین فیلم های اکران شده تا به اکنون را مورد بررسی قرار دهیم.

 

Barb & Star Go to Vista Del Mar

کارگردان: جاش گرین باوم

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک فیلم کمدی سرگرم کننده با موضوعی جذاب که می تواند به راحتی شمارا درگیر خودش کند. باب و استار که دوستان قدیمی یکدیگر هستند تصمیم می گیرند یک سفر ماجراجویانه را با یکدیگر آغاز کنند.  فیلم نامه نویس این فیلم آنی مومولو توانسته با یک ته مایه کمدی موضوعی مهم را به مخاطب نشان دهد. دو زن مسن تصمیم می گیرند همچون دوران جوانی شان به سفر های ماجراجویانه بروند و تسلیم زندگی کسل کننده نشوند، آن ها با این کار می خواهد به دیگران بگویند هیچوقت برای خوش گذرانی و زندگی کردن دیر نیست و از هر لحظه زندگی باید لذت برد. آن ها در این مسیر دچار چالش های متعددی می شوند که می تواند خوش گذرانی شان را به یک فاجعه تبدیل کند اما آن ها هرگز تسلیم اتفاقات بد نمی شوند.

شما می توانید فیلم باب و استار به ویستا دل مار می روند را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Barb and Star Go to Vista Del Mar 2021

بهترین فیلم های 2021 از نگاه مردم + [لینک دانلود]

 

Judas and the Black Messiah

کارگردان: شاکا کینگ

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: یک درام تاریخی بر اساس زندگی فرد همپتون رئییس حذب پلنگ سیاه که در تلاش بود تا وحدت میان سیاه پوستان را برای از بین بردن رفتار های نژاد پرستانه آمریکایی ها بیشتر کند. فیلم شاکا کینگ همزمان از نظر لحنی کاملاً رادیکال است و بسیار تنش زا است و باعث تغییر دیدگاه بین همپتون و ویلیام اونیل می شود. یهودا و مسیح سیاه از احساساتی که به طور معمول می تواند به داستان های واقعی داشت کاسته تا بتواند واقعیت را همانطور که بوده نشان دهد.

شما می توانید فیلم باب و استار به ویستا دل مار می روند را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Judas and the Black Messiah 2021

 

Minari

کارگردان: لی آیزاک چونگ

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در فیلم میناری از لی ایزاک چونگ ، یک مادربزرگ از کره می آید که بذرهایی را برای پرورش گیاه میناری ، یک گل که مانند علف های هرز در فضاهای باتلاقی پخش می شود ، به فرزندش کمک کند. این یک درام در مورد یک خانواده کره ای است که از کالیفرنیا به آرکانزاس نقل مکان می کند تا آرزوی پدر ، یعقوب (استیون یون) را برای کشاورز شدن به واقعیت مبدل کنند. لحظه رسیدن آنها به خانه تریلی که جیکوب در یک زمین وسیع خریداری کرده است ، همسرش مونیکا (یری هان) پریشان است. به عنوان سازش ، این زوج مادربزرگ مونیکا (یون یو-یونگ) را دعوت می کنند تا با آنها زندگی کند. چونگ بیشتر این سفر را از نگاه دیوید ۷ ساله (آلن کیم) روایت می کند. این فیلم نگاهی عمیق به روابط پس از مهاجرت و تغییر رفتار انسان ها دارد پس از ورود به یک فرهنگ جدید.

شما می توانید فیلم میناری را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Minari 2020

 

Nomadland

کارگردان: کلوئی ژائو

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: فیلم کلوئه ژائو از سختی ذاتی زندگی آمریکایی ها در ساختارهای سازمانی پرده بر می دارد. مهمتر از همه ، این یک فیلم فوق العاده صلح آمیز است و مملو از نوعی همدلی است که در حال حاضر در جوامع کمتر پیدا می شود. ژائو ، معروف به مستندات خود ، با استفاده از برخی از موضوعات ب ، بخشی از داستان نویسی روزنامه نگاری توسط جسیکا برودر را اقتباس می کند ، اما این قطعه را با اجرای فرانسیس مک دورماند به عنوان قهرمان داستان فرن ، که با شوهرش در یک شهر کوچک استخراج معدن معروف بود امپراطوری قبل از این که شرکت آن را فعال نگه دارد. فرن در حالی که دوستش لیندا می در مورد تعالیم باب ولز ، یک استاد راهنما در زمینه زندگی وانت صحبت می کند ، در خارج از ون خود زندگی می کند و یک کوچ نشین می شود.

شما می توانید فیلم کوچ نشین را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Nomadland 2020

بهترین فیلم های 2021 از نگاه مردم + [لینک دانلود]

 

Saint Maud

کارگردان: رز گلس

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: این فیلم در مورد زن جوانی است که به عنوان پرستار برای افراد مسن و ناتوان کار می کند  و به صورت بیمار گونه ای در تلاش است تا روح موجودات مرده را به تسخیر در بیاورد و یا به نوعی آرام کند. او مدام با یک سوسک صحبت می کند که گویا به او می کوید باید از چه روشی استفاده کند تا روح افراد را در اختیار بگیرد.

شما می توانید فیلم قدیس ماد را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Saint Maud 2019

 

Space Sweepers

کارگردان: جو سانگ هی

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: در فیلم رفتگران فضایی ، در سال ۲۰۹۲ ، خدمه رفتگرهای فضایی به نام The Victory را دنبال می کند. وقتی آنها یک ربات انسان نما به نام دوروتی را کشف می کنند که به عنوان سلاحی برای کشتار جمعی شناخته می شود، درگیر یک معامله تجاری خطرناک می شوند.  درست از اولین سکانس خود که شامل چند سفینه فضایی شکار فضل است و پس از زباله های مراقب ، فضانوردان فضایی آینده ای دور از زندگی چند فرهنگی و چندزبانی بشر را در فضا می چرخانند که به همان اندازه سرگرم کننده و دلهره آور است. تی هو یک خلبان در کشتی باری ویکتوری است ، به همراه کاپیتان جنگ ، مهندس تایگر پارک و ربات با صدای بلند بابز ، همه آنها بخشی از یک انجمن فضایی شکارچی زباله جمع کننده سطل زباله موسوم به رفتگران فضایی هستند که فضا را تصرف می کنند ناخواسته و آن را برای قطعات فروخته.

شما می توانید فیلم رفتگران فضایی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Space Sweepers 2021

 

The World to Come

کارگردان: منا فستولد

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد: روایت ساکت و آرام فیلم از کاترین واترستون بیننده را در این دوره عاشقانه بین دو انسان در گوشه ای جدا شده از نیویورک در طول قرن نوزدهم می کشاند. اما به همان اندازه که آرام است ، آشوبی ایجاد می شود که در فیلم مونا فست ولد مانند طوفانی که در اولین اقدام ظاهر می شود. در بعضی مواقع ، نمره با شکوه دانیل بلومبرگ مانند فریاد به نظر می رسد و حتی در لحظات آرامش نیز اضطراب خزنده ای وجود دارد. تالی محکم و با اعتماد به نفس است ، حتی وقتی از همسر مغرور خود که یک رگه خشونت دارد دزدی می کند. صحبت های بعدازظهرهای طولانی آنها به ابراز عشق تبدیل می شود.

شما می توانید فیلم دنیای آینده را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The World to Come 2020

بهترین فیلم های 2021 از نگاه مردم + [لینک دانلود]

 

The DIG

کارگردان: سیمون استون

چرا این فیلم ارزش تماشا دارد:یک باستان شناس در حفاری مهم تاریخی Sutton Hoo در سال ۱۹۳۸ شروع می کند.  دزوج باستان شناس در حین حفاری در حال بر طرف کردن چالش های عاطفی میان خود هستند و همین داستان این فیلم را رفته رفته به درامی احساسی و جذاب تبدیل می کند.

شما می توانید فیلم حفاری را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Dig 2021

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(