'یهودا و مسیح سیاه' خیانت آمریکایی ها را به یک فیلم هیجان انگیز تبدیل می کند

‘یهودا و مسیح سیاه’ خیانت آمریکایی ها را به یک فیلم هیجان انگیز تبدیل می کند

26 بهمن 1399
۱ 294 بازدید

یهودا و مسیح سیاه فیلمی در مورد فرد همپتون (دانیل کالوویا) ، پیشتاز حقوق مدنی غرب میانه و نایب رئیس سابق حزب پلنگ سیاه ایلینوی ، تلاشی سخت گیرانه برای تهیه آن به عنوان یک فیلم قدرتمند و به موقع تاریخ رنگین پوستان و مخالفین نژاد پرستی خواهد بود. این فیلم به کارگردانی شاکا کینگ و نویسندگی مشترک برادران لوکاس ، که به طور همزمان در سینماها و شبکه HBO Max به اکران در آمده ، مدت زمان زیادی را صرف نمایش این زندگی و تأثیر همپتون در دوران حقوق مدنی می کند . اما فیلم خیلی بیشتر به تلاش های FBI برای نفوذ و منفجر کردن گروه پلنگ های همپتون با استفاده از خبرچین جنایی ویلیام اونیل (لاکیت استنفیلد) می کند.

شما می توانید فیلم یهودا و مسیح سیاه را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم Judas and the Black Messiah 2021

'یهودا و مسیح سیاه' خیانت آمریکایی ها را به یک فیلم هیجان انگیز تبدیل می کند (2)

 

بنابراین ، به نوعی ، یهودا و مسیح سیاه یک درس تاریخی است که به بررسی دردهای اسف بار می پردازد که دولت آمریکا برای از بین بردن یکی از انقلابی ترین گروه های فعال سیاه پوستان در تاریخ ایالات متحده انجام داد و سپس تلاش های واقعی آنها را برای بی اهمیت جلوه دادن این گروه بسیار مهم سیاه پوستی. بینندگان می توانند راحت باشند زیرا می دانند یکی از مهمترین خرابکاری های تاریخ ایالات متحده را شاهد خواهند بود و این دیدگاه تازه ای را به ژانر فیلم های بیوگرافیک و تاریخی سیاه به تصویر می کشد. جودا به صراحت می گوید که بیل اونیل ، FBI و پلیس محلی آدمهای بدی هستند ، اما بدون شک شخصیت های شرور شخصیت های اصلی فیلم هستند.

 

صحنه آغازین اهداف این فیلم را برای بینندگان به طرز ماهرانه ای ترسیم می کند. با استفاده از انبوهی از تصاویر بایگانی ، جودا رکورددار حزب پلنگ سیاه است و تبلیغات ضد ارزش پلنگ سیاه را از بین می برد. این کلیپ ها به جای اینکه احساس زیبایی و ناهمواری سازمان را برای داشتن سلاح تحریک کنند ، تلاش های مثبت جامعه پلنگ های سیاه را از گشت های محله گرفته تا برنامه های صبحانه رایگان به نمایش می گذارند.

 

این زمانی است که بینندگان برای اولین بار کالوویا را به عنوان معاون رئیس فرد همپتون می بینند و یکی از سخنرانی های معروف همپتون را به تصویر می کشد ، گویی که وی خود فعال حقوق مدنی است. “شما با آتش نمی جنگید. شما با آب می جنگید. ” “ما با همبستگی می خواهیم با نژادپرستی مبارزه کنیم. ما نمی خواهیم با سرمایه داری با سرمایه داری مبارزه کنیم. ما می خواهیم با سوسیالیسم با سرمایه داری مبارزه کنیم. “

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر امین سحرخیز
    امین سحرخیزمهمان
    ۱۴۰۰-۰۴-۰۲ ۰۹:۱۹

    سلام,
    من از دنبال کنندگان همیشگی فیلم های ارائه شده سایت عالی شما و همینجور یکی از هوادارای فیلم های فوق العاده علمی تخیلی آقای علی پوراحمد تنها کارگردان ژانر علمی تخیلی ایران در سینمای آمریکا هستم. اخیرا با دیدن پوستری از فیلم جدید ۲۰۲۱ ایشان پس از تماس مطلع شدم کمپانی هاندرد استودیو پروداکشنز بزودی یک فیلم دو ساعته سینمایی فوق العاده زیبا در ژانر علمی تخیلی سال ۲۰۲۱ به کارگردانی و تهیه کنندگی علی پوراحمد که در هالیوود ساخته اند را برای اولین بار بصورت رایگان به نمایش عموم می گذارند. از اونجائیکه از طرفدارهای پرو پا قرص وب سایت فیلم شما هستم میخواستم بگم حیفه بی خبر باشین و تو لیست فیلم های دانلودی تون این فیلم رو حتما بذارین چون هیچکی تا حالا یه فیلم سینمایی علمی تخیلی به کارگردانی یه ایرانی رو ندیده تو هالیوود و مطمئنم بی سابقه استقبال میشه واسه دانلود و یا تماشای آن لاین.
    مرسی از سایت خیلی عالیتون.