هم بازی شدن سوفیا لورن و بابک کریمی خبر داغ رسانه ها شد

هم بازی شدن سوفیا لورن و بابک کریمی خبر داغ رسانه ها شد

25 آبان 1399
۰ 188 بازدید

یک دلیل واضح برای تماشای “زندگی پیش رو” وجود دارد ، اما برای کسانی که از تاریخ سینما قدردانی می کنند ، دلیل خوبی است: سوفیا لورن ، در سن ۸۶ سالگی ، در این فیلم ایتالیایی زبان به کارگردانی پسرش ، ادواردو پونتی بازی می کند. پونتی و نویسنده اوگو چیتی فیلم را از رمان “زندگی پیش از ما” ساخته رومن گاری اقتباس کردند که پیش از این اقتباسی از این رمان در فیلم “مادام رزا” ساخته سال ۱۹۷۷ به نمایش در آمده بود. در اینجا لورن شخصیت اصلی را بازی می کند ، یک زن بازمانده از حادثه هولوکاست که فرزندان روسپی را در شهر باری ایتالیا پذیرفته ، و در میان آن ها یک پسر یتیم سنگالی به نام مومو (ابراهیما گوئی) ، که به طور موقت با او زندگی می کند لورن را با چالش هایی رو به رو می کند.

شما می توانید فیلم زندگی پیش رو را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود فیلم The Life Ahead 2020

مومو پسری که اجرای طبیعی فوق العاده ای را ارائه می دهد – به عنوان نقطه کانونی داستان که او روایت می کند، عمل می کند. قبل از افتادن به دردسر هایی که بیانگر عدم سلامتی و خاطرات دردناکی است که در دوران کودکی تجربه کرده است ، این لورن است که در ادامه با نقش حساسش آن هم در آن سن و سال شگفتی جدیدی ایجاد می کند. نکته جالب توجه حضور بابک کریمی بازیگر ایرانی در این فیلم است. از دیگر بازیگران این فیلم می توان فرانچسکو کاسانو ، ابراهیما گوئی اشاره کرد.

خلاصه ای از داستان فیلم

فیلم The Life Ahead روایت ملایمی دارد: هیچ افشاگری و تحول ، و هیچ کنش واکنش بیش از حد دراماتیک وجود ندارد. اما فیلم بی سر و صدا از یک قدرت لذت بخش بسیار خوبی برخوردار است. (داستان از رمان رومین گاری اقتباس شده است که همچنین از فیلم مادام رزا در سال ۱۹۷۷ با بازی سیمون سیگنورت الهام گرفته است.) رزا یکی از دوستانش که مغازه عتیقه فروشی را اداره می کند ، نقش هامیل (با بازی فوق العاده بابک کریمی بازیگر ایرانی) ترغیب می کند تا پسرک جوان سیاه پوستی به نام مومو را به عنوان پادو در مغازه اش به کار گیرد. مومو کنار دیگران و کنجکاو است ، اما وقتی تنها است ، ساعتها وقت می گذارد با قلم چهره شیرهای را ترسیم کند. دلبستگی او به این الهه-شیر زن آنقدر عمیق است که به او تجسم مادر گمشده اش را می دهد. مو مو بعد از مدتی شروع به تعمیر فرش عتیقه با نقش شیر کار می کند و توضیح می دهد که این موجود نمادی از قدرت، صبر و ایمان است. مومو شروع به کار می کند حتی وقتی که در مورد آن غر می زند (او ابراز نگرانی می کند: “من همیشه در انجام کارهایی که دوست ندارم خوب هستم) ، و دیوار مقاومت او را می بینیم که در حال فروپاشی است.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(