مداخله زمانی فیلم برداری Fantastic Beasts 3 با دادگاه جنجالی جانی دپ

مداخله زمانی فیلم برداری Fantastic Beasts 3 با دادگاه جنجالی جانی دپ

11 شهریور 1399
۰ 120 بازدید

جانی دپ  اسناد خود را به دادگاه Fairfax Country ویرجینیا فرستاد ، تا تأخیر در محاکمه افترا علیه همسر سابقش Amber Heard زودتر بررسی شود. علت شتاب جانی برای بازی در فیلم “جانوران خارق العاده ۳” است که در لندن فیلم برداری می شود.

طلاق جنجالی جانی دپ از امبر هرد

از زمانی که امبر هرد همسرش جانی دپ را متهم به خشونت های فیزیکی علیه خودش کرد، نگاه روزنامه نگاران و خبرگزاری ها به این دو زوج اوج گرفت. حرف های جنجالی امبرد هرد باعث شد تا کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم، علاقه ای به کار کردن با وی نداشته باشند و به نوعی او در آمریکا یک وجه بدی پیدا کرد. اما بعد از مدتی جانی دپ از امبر هرد بابت افترایی که به زده بود و خیانت و زیر پا گذاشتن اصول خانوادگی شکایت کرد و از او درخواست پرداخت غرامت با مبلغ ۵۰ میلیون دلار کرد. جانی دپ با خبر جنجالی که از امبر هرد منتشر شد نقش مهم اش در دزدان دریایی کارئیب را از دست داد. در ادامه جانی دپ اعلام کرد که همسرش این افترا را به دلیل معروفیت خودش انجام داده است و همه این حرف ها ساخته ذهن او است و واقعیتی ندارد. دادگاه طلاق این دو بازیگر در لندن برگزار شد و بعد از مدت ها جنجال بالاخره این دو از هم طلاق گرفتند.

مداخله زمانی فیلم برداری Fantastic Beasts 3 با دادگاه جنجالی جانی دپ

هم زمان شدن فیلم برداری Fantastic Beasts 3 با دادگاه جانی دپ

در گزارش پرونده دپ، “وقتی دادگاه تاریخ دادرسی فعلی را در این پرونده تعیین کرد، آقای دپ فهمید که برادران وارنر قصد دارد فیلم” Fantastic Beasts 3 “را  پیش از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ در لندن فیلمبرداری کند. همه گیری ویروس کرونا برنامه های استودیو را مختل کرد و باعث به تعویق افتادن های مکرر فیلم برداری این فیلم شد. در حال حاضر با وجود کنترل ویروس کرونا  در لندن برادران وارنر اکنون برنامه فیلم برداری بخش تیراندازی را تنظیم کرده است که با تاریخ دادرسی در این پرونده مغایرت دارد.

 

دادرسی راجع به پرونده افترا امبرد هرد علیه جانی دپ در تاریخ ۱۱ سپتامبر اجرا می شود. که باید دید دپ می تواند این روز را تغییر دهد و یا در دادگاه حضور پیدا نکند.

 

 

“آقای. دپ در صورت عدم رعایت برنامه ای که از طرف برادران وارنر به طور قراردادی تعیین شده است، با عواقب جبران ناپذیری رو به رومی شود و اگر در ادامه پروژه فیلم برداری حضور پیدا نکند باید جوابگو تهیه کنندگان این فیلم باشد،  “اگرچه آقای دپ مشتاق ادامه دادرسی است، اما با وضعیتی غیرقابل دفاعی که پیش روی اوست باید تصمیم جدی ای بگیرد.”

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(