کیت وینسلت درباره اهمیت جشنواره های فیلم در TIFF صحبت می کند ما هم اینگونه شروع کردیم

کیت وینسلت درباره اهمیت جشنواره های فیلم در TIFF صحبت می کند: “ما هم اینگونه شروع کردیم”

26 شهریور 1399
۰ 497 بازدید

ستاره فیلم “آمونیت” یعنی کیت وینسلت، آنتونی هاپکینز، میرا نیر و سایر برندگان جایزه TIFF Tribute از خانه های خود برای یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی جمع شدند. با وجود ستاره های A-List در میان جشنواره هایی که در دوره پاندمی کرونا تشکیل شدند، فرشهای قرمز جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به صورت مجازی پهن می شوند. کیت وینسلت، آنتونی هاپکینز و دیگر به طور مجازی دور هم جمع شدند تا درباره اهمیت جشنواره ها برای صنعت سینما صحبت کنند.

کیت وینسلت که آخرین فیلم خود یعنی آمونیت را با نسخه ترکیبی به تورنتو آورده است، یادآوری کرد که در سال ۱۹۹۴ پس از بازی در فیلم های موجودات آسمانی پیتر جکسون به ونیز رفت، فیلمی که فعالیت او را در ۱۸ سالگی در سطح بین المللی آغاز کرد.

کیت در ادامه گفت”من آن لحظه هیجان انگیز نشستن و تماشای فیلم را با مخاطب به یاد می آورم، آن لحظه حس غریبی داشتم و آینده خودم را درخشان تر می دیدم ” به خودم گفتم: خدای من، من واقعاً در یک فیلم هستم.

“برای بسیاری از ما، همین روند طی شده، ما برای اولین بار وارد جشنواره شدیم و بعد از آن توسط جشنواره به مردم شناسانده شدیم. اگر جشنواره ها، به ویژهTIFF، هنوز در اینجا نباشند و کارگردانان آثارشان را نفرستند تا آن ها به اشتراک عموم برسانند صنعت سینما با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد. حتی در این بستر عجیب و غریب، ادامه ارتباط بسیار مهم است و اشتراک گذاشتن در جشنواره فیلم ها امری بسیار مهمی است.

میرا نایر کارگردان در مورد نمایش فیلم عروسی مونسون به ونیز در سال ۲۰۰۱ بحث کرد، جایی که او با بودجه تبلیغاتی کمی وارد جشنواره شد و با در دست داشتن شیر طلایی ایتالیا را ترک کند. میرا در ادامه گفت هنگامی که ما عروسی مونسون را به ایتالیایی های بسیار رسمی با لباس و کلاه نشان دادیم، تعجب آور بود که در اواسط فیلم، آنها از جای خود بلند شدند، شروع به دست زدن کردند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(