جشنواره AFI Fest با نمایش جهانی im your woman با بازی راشل بروسنهان افتتاح می شود

جشنواره AFI Fest با نمایش جهانی “im your woman” و بازی راشل بروسنهان افتتاح می شود

25 شهریور 1399
۰ 150 بازدید

موسسه فیلم آمریکا اعلام کرده است که سی و چهارمین دوره AFI Fest که امسال بصورت مجازی برگزار می شود، با نمایش جهانی فیلم اصلی آمازون به نام I’m Your Woman آغاز می شود. این فیلم به کارگردانی جولیا هارت، فیلمساز “ستاره دختر” و نویسندگی جردن هوروویتز نامزد جایزه اسکار توسط هارت و نویسندگی (نویسنده مشترک “ستاره دختر” و تهیه کننده “لا لا لند”) ساخته شده. داستان فیلم درام جنایی با محوریت یک زن در دهه ۱۹۷۰ را دنبال می کند، با بازی ” خانم مایسل شگفت انگیز “راشل بروسنهان، برنده جایزه امی و گلدن گلوب، که پس از خیانت همسرش مجبور به فرار می شود، او و نوزادش راهی سفری خطرناک می شوند. I’m Your Woman  از ۱۵ اکتبر ۲۰۲۰ در این جشنواره به نمایش در می آید.

مایکل لامپکین، مدیر جشنواره های AFI ، گفت: “اکنون بیش از هر زمان دیگر مهم است که جشنواره های سینمایی بستری را برای مخاطبان برای کشف فیلم های عالی ایجاد کنند”

“من زن شما هستم”  بهترین حالت قصه پردازی سینمایی است.

جولیا هارت، کارگردان و نویسنده ، با روایتی جذاب و پیچیده از زنی که در حال فرار است، ما را به سفری غیرمنتظره می برد که مستقیماً با اوضاع کنونی جهان و معنای واقعی دوستی، عشق و خانواده صحبت می کند. ”

در این فیلم همچنین مارشا استفانی بلیک، آرینزه کن، جیمز مک منمین، مارسلین هوگو، فرانکی فیسون و بیل هک بازی می کنند. Horowitz و Brosnahan تهیه کننده این فیلم بودند. در اینجا خلاصه داستان رسمی آمده است: “خانم خانه دار حومه شهر ژان (راشل بروسنهان) زندگی می کند، که توسط همسر ادی (بیل هک) به عنوان یک دزد پشتیبانی می شود. اما هنگامی که ادی به شرکای خود خیانت می کند، ژان و نوزادش مجبور می شوند که فرار کنند، و دوست قدیمی ادی کال (آرینزه کن) وظیفه حفظ امنیت آنها را دارد. پس از ناپدید شدن مرموز کال، ژان با تری (مارشا استفانی بلیک) دوست می شود و دو زن راهی سفری خطرناک به قلب دنیای زیرزمینی جنایی ادی می شوند. برداشت کاملاً زنانه از درام های جنایی دهه ۱۹۷۰، “من زن تو هستم” داستان عشق، خیانت، مادری، خانواده و آنچه برای ادعای زندگی خود به عنوان زندگی شخصی شما لازم است. ”

جشنواره ۲۰۲۰ AFI Fest از ۱۵ تا ۲۲ اکتبر بصورت آنلاین برگزار می شود و از ترکیب کامل آن در ماه اکتبر رونمایی می شود. سال گذشته، جشنواره با “ملکه و لاغر” Melina Matsoukas آغاز به کار کرد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(