هوادار انیمیشن frozen چشم انتظار فیلمی کوتاه از سرنوشت آدم برفی

هواداران انیمیشن frozen چشم انتظار فیلمی کوتاه از سرنوشت آدم برفی

29 مهر 1399
۰ 1,016 بازدید

این انیمیشن قرار است در اواخر این ماه در دیزنی + اکران شود ، داستان این فیلم کوتاه”اولین قدم های اولاف(آدم برفی) را هنگام زنده شدن و جستجوی هویت خود در کوههای برفی خارج از آرندل دنبال می کند.” و همانطور که در تصویر می بینیم ، اولین مراحل در حال حاضر یک پرش کامل است ، زیرا اولاف با خوشحالی با مغازه دار Frozen روبرو می شود تا با یافتن بینی مناسب ، بحران هویت خود را حل کند. او همه چیز را از یک دست و پا زدن پینگ پنگ گرفته تا یک شانه برای صورتش امتحان می کند و اتفاقات جذابی برایش می افتد.

این انیمیشن کوتاه به کارگردانی ترنت کوری (سرپرست انیمیشن اولاف در منجمد ۲) و دن آبراهام (یک هنرمند پیشکسوت داستان که در فیلم منجمد ۲ ) ساخته می شود. روزی روزگاری یک آدم برفی توسط نیکول هیرون (تهیه کننده دستیار Frozen 2) با پیتر دل وچو (تهیه کننده Frozen 2) تهیه خواهد شد. و البته ، جاش گاد دوباره برمی گردد تا شخصیت برجسته خود ، اولاف را صدا پیشگی کند. اما روزی روزگاری یک آدم برفی قصد دارد طرفدارن منجد (frozen) را خوشحال کند.

ترنت کوری کارگردان انیمیشن کوتاه روزی روزگاری یک آدم برفی گفت: “این ایده ای است که از زمانی که من انیماتور اولین فروزن بودم شکل گرفت.” “من و دن آبراهام از اینکه فرصتی برای کارگردانی این فیلم کوتاه و همکاری با همکاران خوب خود در استودیوی انیمیشن والت دیزنی را داشتیم بسیار ممنون و هیجان زده هستیم.”

شما می توانید انیمیشن کوتاه روزی روزگاری آدم برفی را به صورت رایگان در مووینه تماشا یا دانلود کنید:دانلود انیمیشن Once Upon a Snowman 2020

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(